Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vis din offset!


El_Aba

Anbefalte innlegg

Som hos Pledrik så har også min Fano JM6 forlatt heimen.

Fano-man ....nå helt uten Fano.....hmmmmm.

Ble slik at en K-Line San Bernardino tok over plassen og Fano ble for mye hengende på veggen. Ellers er også en Nash JM-63 kommet i hus.

Du som kjøpte den som sto lenge hos Godlyd? Jeg siklet lenge på den og da jeg endelig var klar til å kjøpe så var den akkurat solgt...

Jaja, snart kommer den baby blå som er avbildet rett over her til gårds... :D Men fremdeles meget interessert i å teste en K-Line. Har skikkelig trua på de. Du får gi meg et vink hvis den skal selges en gang. (eller om du er interessert i å bytte i en Gretsch ;) )

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som hos Pledrik så har også min Fano JM6 forlatt heimen.

Fano-man ....nå helt uten Fano.....hmmmmm.

Ble slik at en K-Line San Bernardino tok over plassen og Fano ble for mye hengende på veggen. Ellers er også en Nash JM-63 kommet i hus.

Hmm.. var ikke det en slik en "skal aldri selges" gitar? Den var eksepsjonell god.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selger ikke min Fano med det første. Den har gått rett inn som hovedgitar.

Vurderer derimot å selge min 95-96 mij jazzmaster med upgrades nå. Har en som vil kjøpe, men jeg holder igjen...

Jeg er fremdeles sutrete over at jeg ikke var rask nok på den burgundy mist-JM som Germaniumkid solgte tidligere i høst, som vel var din tidligere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.