Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Lære å synge bok?


Eirico

Anbefalte innlegg

Temaet har vært oppe på forumet før, det var visst noen som fant en bok, uten at jeg tror det førte til nevneverdig suksess. Selv har jeg ingen intensjoner om å begi meg inn på de baner, enkelte felt holder jeg meg godt unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På samme måte som du varmer opp før trening og gitarspilling (for det gjør du vel?), så må du varme opp før du skal synge. Spesielt hvis du skal synge noe krevende.

Syng til låter du liker, ta opp deg selv som synger og hør på etterpå. snakk med folk du kjennner som kan synge bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt denne tråden oppe før.. Kom frem til at det bare er å øve øve øve :wink: En bok eller DVD kan ikke lære deg å synge skikkelig.. Du burde oppsøke en pedagog, de har peiling.. Kammerater er bra.. Jeg har en som er utrolig bra til å synge og som samtidig vet hva han gjør. Med det er han flink til å lære bort. Har fått veldig mye hjelp ag han og jeg blir bedre for hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil synge, men har ikke venner som synger ellerno :P

Begynner mest sansynlig på MDD til neste år, om jeg orker gå GK

om igjen, går gk iår.. får håpe jeg blir bedre å synge da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er undervurdert bra å synge og ta opp slik at du hører det du synger. Ikke bare må du bli vant til din egen stemme, men det er utrolig ofte man ikke får med seg at man bommer på toner og sånnt, i sær hvis man spiller gitar samtidig. Dette gjelder meg iallefall, og jeg har ikke øvd så lenge. Å tette igjen ene øret skal også gi resultater. Jeg har en bok som heter Teach Yourself To Sing, den går mer inn på teknikker og hvordan lyd blir til i grunn. Ekke så veldig interessant. Men prøv å høre deg selv synge først, for meg var det et sjokk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.