Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Roland Cube-30


Anbefalte innlegg

Er Cube-30en bra? Nei, strengt tatt ikke.

Er den bra, prisen og bruksområdet tatt i betraktning, det vil si, utfyller den rollen de aller fleste av kjøperne vil at den skal utfylle? Det synes jeg absolutt.

Det blir vanskelig for meg å skulle si hvilken forsterker som er best for deg, det avhenger mest av dine behov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja...' date=' hjemmebruk er d til da, vil liksom "leke" meg litt, ettersom jeg er ferskis på gitar, spilt under 1 år[/quote']

Har ein Cube-30, og den låt bra heil til eg prøvde ein vox røyr-forsterkar! :P Viss du berre skal leike deg litt heime funker den heilt fint, men ein vert fort lei om ein speler ganske mykje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en kompis som sverger til cubene... Vi har tilgang til en god vox forsterker med rør, og kompisen min sier : Jeg vet det er feil, men jeg liker Rolanden min sin distortion lyd mye bedre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderte Cube da jeg skulle kjøpe amp, men den virker rett og slett for uproff til den prisen. Jeg syntes ikke at lyden holdt helt mål, spesielt ikke da jeg sammenlignet den med en Marshall AVT-20, som jeg til slutt kjøpte.

Må nevne at det var Cube 60 jeg prøvde, ikke 30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.