Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

hva er det allround beste gitarmerket?


loffemann

Anbefalte innlegg

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Morgan? :lol:

Haha :)

NEI!

MORGAN FORPESTER OSS MED PRODUKTENE SINE!!!!

DØD OVER MORGAN! :evil:

'

Jeg vet. Det var en spøk.

Jeg kjenner en kar som ikke kunne sette tjukke strenger på sin Morgan fordi da ble bridgen nesten ødelagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri prøvd noe mer allsidig/bra enn Tom Anderson, men det fins nok greier i samme gata. Gibson/Fender/masseprodusert ræl blir ikke bare dårlig i forhold, men også veldig ensidig. Noe jeg føler er særs relevant siden det var snakk om all-around gitarer her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hersker vel ikke så veldig stor tvil rundt at Fender Stratocaster er den gitaren som kan brukes, og som daglig brukes i de fleste musikalske situasjoner. Ellers har man jo såkalte "superstrater" som også kan gjøre denne jobben. Men man kjøper en gitar til det man vil ha den til, og da må man nesten spesialisere seg litt, men jeg tror og mener at stratocasteren er den som uoffisielt ligger et lite hakk i forveien i allround-kapasitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morgan? :lol:

Haha :)

NEI!

MORGAN FORPESTER OSS MED PRODUKTENE SINE!!!!

DØD OVER MORGAN! :evil:

'

Jeg vet. Det var en spøk.

Jeg kjenner en kar som ikke kunne sette tjukke strenger på sin Morgan fordi da ble bridgen nesten ødelagt.

hehe :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.