Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Dumt spørsmål


Rustyjuggler

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har antageligvis et dumt spørsmål. Jeg har en forsterker fra http://www.mahaffayamps.com/ med en hi-gain bryter bak som jeg ikke får til å virke. Og jeg lurer på om det er jeg som ikke vet hvordan bryteren virker. Det er en metalltapp som står ut som jeg kan trykke inn, men den spretter bare ut igjen. Jeg hadde regnet med et slags klikk eller noe for å høre at den er trykket inn. Jeg kan ikke høre noen forskjell hvis jeg trykker den inn. Det går også ann å vippe den litt opp og ned, men ikke mye og det er ikke noen klikk der heller. Den kan også roteres rundt, men jeg tror ikke det er noe spesielt viktig.

Er det noen andre her som har en tilsvarende bryter?

(Jeg har sendt mail til mahaffayamps, men de er trege med å svare)

LanileiAmp.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser i mine øyne ut som en bryter til å vippe opp og ned..kanskje du kan fjerne den mutteren og sjekke da?

Det ser ikke ut som om det hjalp. Jeg må kanskje skru ifra hverandre forsterkeren så jeg kommer til på baksiden og kan måle med multimeter på bryteren og se om noen av trykkemåtene mine kobler sammen to av inngangene.

Det burde vel være hørbar forskjell på de to valgene også på lavere volum? Jeg skrur ikke forsterkeren på veldig høyt volum når jeg tester. Men jeg kan ikke høre noen forskjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrudde den fra hverandre idag og fant ut at plastdelen på bryteren var sklidd litt ut så den virket ikke lengre. Jeg fikk dyttet den inn igjen og klemt litt til med en tang så det ser ut til å virke nå. Så den skulle virke som en helt vanlig bryter som vippes fra side til side. Og jeg var heldigvis ikke så dum som jeg fryktet som ikke fikk en enkel bryter til å virke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.