Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Kort spørsmål: Fender champion 40?


Rottenikken

Anbefalte innlegg

Jeg har funnet en fin forsterker og lurer på om den er bra nok til å høre forskjell på feks Texas specials og stratocaster 69. Det er en Fender champion 40. Er den grei nok for den koster under 190 euro mens Vox AC15 koster ca 600euro. Er Fender champion 40 bra nok hvis alle "ledd" i gitarelektronikken er bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er berre du som kan seie om den er bra nok eller ikkje.

Ja, jeg vet det men nå skal jeg ta et godt råd fra dere og spare til skikkelig forsterker siden broen ikke er sterkere enn den svakeste bropillaren.

Dere har mer kunnskap enn meg og jeg vil ikke kaste bort mye penger på pickups hvis det ikke merkes i forsterkeren. Jeg har innsett at dere har rett nå.

Endret av Rottenikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville heller gått for en Fender Mustang II, som du har blitt anbefalt en del ganger før.

http://www.thomann.de/nl/fender_mustang_ii_v2.htm

eller

Mustang III:

http://www.thomann.de/nl/fender_mustang_iii_v2.htm

Jeg skal ta rådet ditt. Jeg har begynt å spare nå. Takk.

Teksten kommer opp på nederlandsk ( praktisk for meg, forresten(). Er det nederlandsk butikk?

Endret av Rottenikken
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke si jeg sitter på fasit her. Mulig andre har andre gode forslag i samme prisklasse.

Butikken er "Europeisk", så du kan velge mellom mange språk og valutakurser, og den regner da ut riktige fraktkostnader osv. Jeg linket til den nederlandske siden jeg vet du bor der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke si jeg sitter på fasit her. Mulig andre har andre gode forslag i samme prisklasse.

Butikken er "Europeisk", så du kan velge mellom mange språk og valutakurser, og den regner da ut riktige fraktkostnader osv. Jeg linket til den nederlandske siden jeg vet du bor der :)

Finnes butikken i Nederland så jeg slipper toll?

Hvordan får du så mye kunnskap? Spiller du i band, kanskje?

Endret av Rottenikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, alt sendes vel fra lager i tyskalnd, og de tar €20 i frakt uansett hva en kjøper, om jeg ikke husker feil.

Det som står som sluttsum er det du betaler. Innenfor EU blir det ikke noen tillegg, så vidt jeg vet.

Edit: Ser ut til at de sender gratis i Europa ja. Usikker på om det alltid er slik. Uansett er det billig, men gratis skader jo ikke.

Edit igjen: Gratis frakt innenfor EU, €15 til Sverige og €20 til Norge.

Med flaks finner du sikkert en brukt til nesten halv pris også.

Endret av space
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, alt sendes vel fra lager i tyskalnd, og de tar €20 i frakt uansett hva en kjøper, om jeg ikke husker feil.

Det som står som sluttsum er det du betaler. Innenfor EU blir det ikke noen tillegg, så vidt jeg vet.

Edit: Ser ut til at de sender gratis i Europa ja. Usikker på om det alltid er slik. Uansett er det billig, men gratis skader jo ikke.

Edit igjen: Gratis frakt innenfor EU, €15 til Sverige og €20 til Norge.

Med flaks finner du sikkert en brukt til nesten halv pris også.

Nederland er innen EU så...

Jeg har forresten lagret websiden med mustang 2 fordi jeg skal kjøpe den

Endret av Rottenikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.