Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Liste over norske instrumentbutikker på nett


Alegria

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg trenger en oversikt over alle norske instrumentbutikker på nett. Jeg leter etter noe ganske spesifikt som er vanskelig å søke etter. Kan noen hjelpe meg med å fylle ut en slik liste?

Det jeg leter etter er en Gig bag, en billig en, for banjoer uten resonator.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.evenstadmusikk.no

http://www.sound1.no

Disse, sammen med 4sound og Gitarhuset, er vel de jeg har inntrykk av at kanskje har det største utvalget i nettbutikken sin, selv om de fleste kan få tak i det meste. Vurdert å bare sende en mail til en av de store og høre om det er noe de kan få tak i om ikke du finner det i nettbutikken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg (eller, en kompis, vi var 4 stykker som bestilte sammen) bestilte fra Thomann så ble det sendt med det tyske postvesenet, og da videre med Bring når det kom til Norge og fortollingsgebyr ble lagt på.

Dessuten tar vel også DHL et gebyr for å ta seg av fortollinga for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg har misforstått da. Uansett, gebyr eller ikke, eller hvemnåenn som fraktet pakka i Tyskland så var det Bring som kom med pakka i Norge, og ikke DHL-bilen :)

Dagens gladsak: Ikke fortollingsgebyr fra Thomann! Da går det jo an å bestille derfra alene også, for frakta er jo ikke mer enn 30kr mer enn det koster fra Gitarhuset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vel trådstarter fått minst tre gode svar på spørsmålet sitt om banjobag (Thomann, Prisjakt og mail til en av de store), men i forhold til "de store", burde vel Backstage og Myhrbraaten også nevnes. Backstage skaffer i hvert fall det meste, og jeg vet at prisen da blir i den nedre delen av skalaen av butikker i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Takker for svar! Jeg kontaktet alle butikkene + noen til og fikk mange forskjellige svar tilbake.

Slutten på visa ble at jeg fant en en forhandler (davoy.noI) som kan bestille en koffert som er perfekt for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.