Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Octa Switch


Anbefalte innlegg

Går å lurer på om jeg skal invistere i en octaswitch fra carlmartin. Den har som jeg forstår 8 loops som man kjører pedalene inn i og programmerer da patcher ut i fra det.... Det jeg ikke helt forstår er at jeg ser mange bilder med både 10 og 12 pedaler sammen på brettet med octaswitchen, blir noen av pedalene da kjørt som vanlig rekke før man går inn i octaswitch med gitaren eller er det noe jeg ikke helt får med meg her??

Endret av mrwarensemble
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går å lurer på om jeg skal invistere i en octaswitch fra carlmartin. Den har som jeg forstår 8 loops som man kjører pedalene inn i og programmerer da patcher ut i fra det.... Det jeg ikke helt forstår er at jeg ser mange bilder med både 10 og 12 pedaler sammen på brettet med octaswitchen, blir noen av pedalene da kjørt som vanlig rekke før man går inn i octaswitch med gitaren eller er det noe jeg ikke helt får med meg her??

Noen kjører f.eks flere pedaler i èn loop, eller har noen "always on"-pedaler som ikke trenger noen loop.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til info er det mange fullgode alternativ til octaswitch, om den ikke er perfekt.

Til eksempel:

Liten og billig: Joyo pxl8 er en rimelig 8-loop programmerbar true bypass looper

funksjonsrik: den nye boss es-8 med alt som kan tenkes (til og med rekkefølgen på alle loopene kan byttes om med ett trykk)

maxresdefault.jpg

es-8_angle_2_gal.jpg

Endret av tronni
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.