Web Analytics
Jump to content

Octa Switch

mrwarensemble

Recommended Posts

Går å lurer på om jeg skal invistere i en octaswitch fra carlmartin. Den har som jeg forstår 8 loops som man kjører pedalene inn i og programmerer da patcher ut i fra det.... Det jeg ikke helt forstår er at jeg ser mange bilder med både 10 og 12 pedaler sammen på brettet med octaswitchen, blir noen av pedalene da kjørt som vanlig rekke før man går inn i octaswitch med gitaren eller er det noe jeg ikke helt får med meg her??

Edited by mrwarensemble

Går å lurer på om jeg skal invistere i en octaswitch fra carlmartin. Den har som jeg forstår 8 loops som man kjører pedalene inn i og programmerer da patcher ut i fra det.... Det jeg ikke helt forstår er at jeg ser mange bilder med både 10 og 12 pedaler sammen på brettet med octaswitchen, blir noen av pedalene da kjørt som vanlig rekke før man går inn i octaswitch med gitaren eller er det noe jeg ikke helt får med meg her??

Noen kjører f.eks flere pedaler i èn loop, eller har noen "always on"-pedaler som ikke trenger noen loop.

Til info er det mange fullgode alternativ til octaswitch, om den ikke er perfekt.

Til eksempel:

Liten og billig: Joyo pxl8 er en rimelig 8-loop programmerbar true bypass looper

funksjonsrik: den nye boss es-8 med alt som kan tenkes (til og med rekkefølgen på alle loopene kan byttes om med ett trykk)

maxresdefault.jpg

es-8_angle_2_gal.jpg

Edited by tronni