Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vis oss din SG.


CaptainSexy

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, Sugardaddy65 skrev:

Den veier ikke stort mer enn en tung Norlin LP Custom fra 70 tallet . Da menn ennå var menn ( ikke sarte mdg vegan hipster rygger)  og de brukte så mye colapulver at en kjente ikke vekten uansett . :bort:

Litt artig å lese rundt på nett ja, at veldig mange frykter ryggproblemer ved å henge på seg 5kg. gitar... 😀 Ryggproblemer skal man selvsagt ta på alvor, og jeg har hatt litt plager selv, men jeg kan garantere at det ikke har skyldtes noen gitar jeg har hengt over aksla. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sugardaddy65 skrev:

Den veier ikke stort mer enn en tung Norlin LP Custom fra 70 tallet . Da menn ennå var menn ( ikke sarte mdg vegan hipster rygger)  og de brukte så mye colapulver at en kjente ikke vekten uansett . :bort:

Er faktisk ikkje så ille. Litt bassfeeling, men som du er inne på, ikkje noko litt latinosalt ikkje ordnar

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

....vel de er ukastrerte villkatter . Det er beste løsning for de ellers måtte de vært innekatter hele tiden . Ute alene hadde vært krig hele tiden med andre katter ( dyrt hos veterinær, smitte av sykdommer) , og trafikken 50m unna er en hovedvei der begge kattene til naboen er blitt påkjørt og drept . Jeg vil helst holde de i live og holde de friske . 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Pledrik skrev:

Nå er jeg sjelden fasiten for hva som er «politisk korrekt», men jeg lo i hvert fall godt av den. Litt humor må vi tåle:)

Jeg er for så vidt enig, men om det blir en slags trend å henge ut det som kan se ut til å være venstresiden, da blir det jo et slags politisk innlegg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Truckstop Chuckie skrev:

Jeg er for så vidt enig, men om det blir en slags trend å henge ut det som kan se ut til å være venstresiden, da blir det jo et slags politisk innlegg.

Enig med du, og skal ta det til etterretning. Fra og med i morgen. Meanwhile; er det bare meg eller ligner han med rifla veldig på Sugardaddy??

F3AAE100-D097-4907-A1BC-0A80BCE4AE54.jpeg.8fff08a9f876cf1a1aa3d7979fe7dbf4.jpeg

  • Takker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Truckstop Chuckie skrev:

Jeg er for så vidt enig, men om det blir en slags trend å henge ut det som kan se ut til å være venstresiden, da blir det jo et slags politisk innlegg.

Så du sier at alle på venstresiden er sarte veganere med dårlig rygg? 

#krenket

  • Liker 1
  • Takker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Truckstop Chuckie skrev:

Du er så søt når du snakker mellom linjene. Selvfølgelig er det jeg som poserer med kaffekoppen.

N A I L E D   I T 😘

(Sier jeg mens jeg spiser hummer og leser partiprogrammet til høyre. I blådress.)

Endret av Pledrik
  • Hehe 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.