Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vis oss din SG.


CaptainSexy

Anbefalte innlegg

Får vel holde liv i denne stakkars SG tråden !

Ferdig med denne SG Special 2007 Faded rød - gammel elektronikk med 490t 490r - locking bridge - tophats - fin mørk rosewood - bånd er nær strøkne - spiller meget bra etter service/oppsett med low action og bra sustain .

 

 

 

IMG_4833.JPG

IMG_4837.JPG

IMG_4814.JPG

IMG_4815.JPG

IMG_4816.JPG

Endret av Sugardaddy65
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Sugardaddy65 skrev:

Lakket en SG 1 (eller x) Hilfiger- SG sheriffen er ikke imponert . Ble klarlekken bedre denne gangen ? 

Godt humør i dag? Den var i så dårlig forfatning at den ville blitt bedre med bengallakk og rulle. 

Jepp, er rimelig fornøyd med denne. 

  • Liker 1
  • Takker 1
  • Hehe 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Truckstop Chuckie skrev:

Den ser helt konge ut, syns jeg. Hadde kanskje gått for sort plast selv, men herrefred, denne oser vroooom!

Sort pickupring - krom cover på pickup - svart eller aged white brett . Eventuelt aged krom for enda finere look . Sorte tophats eller speedknobs ( el lign) . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sugardaddy65 skrev:

Sunburst SG er det lite av , en de ser bra ut syns jeg .

DSCN0085.JPG

DSCN0087.JPG

Enig! Synes hvit SG er fint også!

Hadde en Gibson SG special 60’s tribute i hvit nitrolakk og med sorte p90. Svært bra og fin gitar,  men i ett eller annet idiotanfall solgte jeg den til en fyr i Oslo. Eneste salget jeg faktisk angrer på😳Umulig å spore han opp også.

Til ukjent fyr i Oslo: hvis du leser dette så kjøper jeg gjerne tilbake gitaren😛

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worn white SG 60 s Tribute med p90 s - de lagde de visstnok kun i 2011 .

https://www.stillkickinmusic.com/products/gibson-sg-special-60s-tribute-worn-white-satin-dual-p90s-clean-5325?variant=52785220683

This is a 2011 Gibson SG 60s Tribute in satin worn antique white finish. All about tone with the two Alnico magnet P90 pickups on the all mahogany body and neck. Small SG pickguard is a great look. Slim taper 60s neck. Weight is 6 pounds, 12 ounces. Great condition. Looks hardly played. Still has plastic on the pickguard. Only some small marks (see pics). But please understand, these are made to show wear quickly so you don't have to wait 20 years for that nice relic look. They are intentionally produced with a thin finish and not meant to stay museum pieces. I just set this up with new strings and set intonation--ready to go. These are already rare. They only made them for a year and people are holding them--for good reason. Really great guitars only going to increase in value.

GIBSON SG SPECIAL 60s TRIBUTE WORN WHITE Satin Dual P90s Clean! 5325

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.