Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vis oss din SG.


CaptainSexy

Anbefalte innlegg

Har hørt det at lakken slites alt for lett på di. Men gjelder det begge seriene eller er det bare første

Vet du hva nyprisen lå på di ? Ser di går brukt for ca 4000 mer en hva eg ga for min ny i butikk, men eg fikk nok en god pris på den siden den hadde hengt siden 2013

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva pris var ny i butikk , men på den tiden var dollarkursen 25% lavere og lav pris ellers , så de va rmelige .

Lakken er fæl på 1st edtiion ja . Blir slitt nærmest av bare å ligge i kassen....

Har Explorer 1st edition...samme drittlakken på de og .

Har ikke sett noen 1st edition tils på en stund på Finn.no. Unntatt en Explorer .

1st editon Government kjøper jeg på flekken for 4000-5000 .

Husker jeg så en ny SG 1st tils i butikk på Østlandet på tilbu til 6500 tror jeg det var , men den føk ut før jeg fikk summet meg .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
  • 2 months later...
8 timer siden, Sugardaddy65 skrev:

Du må IKKE finne på å lakke den .

Aged white er jo ettertraktet farge !

Jeg har en lik - disse er made in Korea og meget bra kvalitet .

Jeg skal bygge om til svarte deler på min . Mangler bare tenon platen i svart med rett skrift nå .

 

DSCN4431.JPG

DSCN4610.JPG

DSCN4611.JPG

Flere som har nevnt det ? Kjøpte usett fra butikk, på bilder ser noen litt lysere ut mens andre er mere gul. Håpet at min skulle være lysere, men synes den er litt vel gulaktig, derfor jeg vurderer å lakkere den. Men ikke sikkert det blir noe av. Ifølge serienr er min laget i Kina ser det ut som. Men bra gitar ja til bra pris ?Har fetisj på en sånn:

299px-G400cM.jpg

Endret av www.dynamite.name
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 8. februar 2015 at 12.40, CaptainSexy skrev:

Vis oss din Les Paul, Strat, Tele.. Nå er det SG sin tur! Vis fram deres Solide Gitarer :P

Min er da en 1971 Gibson SG Standard, har blitt veldig glad i denne iløpet av den korte perioden den har vært i mitt eie.

2pzjtwm.jpg

33uq2kw.jpg

f2ja5y.jpg

Jeg tviler ikke et sekund på at du er fornøyd - det er jo en SG (SG betyr antagelig "spesielt god" )

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 24. mars 2016 at 3.54, Sugardaddy65 skrev:

Du må IKKE finne på å lakke den .

Aged white er jo ettertraktet farge !

Jeg har en lik - disse er made in Korea og meget bra kvalitet .

Jeg skal bygge om til svarte deler på min . Mangler bare tenon platen i svart med rett skrift nå .

 

DSCN4431.JPG

DSCN4610.JPG

DSCN4611.JPG

Helt enig. Jeg støtter Dynamitt-N fullt ut her. Den er vakker som et smykke som den er. Du må IKKE lakke.

Selv har jeg aged white Stratocaster med hvitt plekterbrett og cream knotter - Nydelige farger. (Min gitar -  se første innlegg i "Vis oss din Stratocaster" hvis du vil se )

Endret av Rottenikken
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.