Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vis oss din SG.


CaptainSexy

Anbefalte innlegg

  • 4 weeks later...

Ikke en hel SG ennå, men et projekt. Kropp/hals fra en 2013 Gibson Future Tribute kom i hus i dag. Har fått på Gibson Deluxe tunere, Nashville bro og tailpiece er anskaffet. Byttet til et helsvart trc, men kanskje man må skaffe noe mer spenstig etterhvert. Wiring harness er på vei i posten. Vil få svarte knotter, pickup-ringer og poker chip, og kremfarget plekterbrett og switch tip. Pickups blir foreløpig et sett '57 Classics jeg har, men muligheten er stor for at jeg prøver noe moro på lengre sikt. 

 

IMG_1287.JPG

IMG_1290.JPG

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vel jeg også fått meg fjøl nok til å melde meg inn i denne tråden og! 

Rimelig nytt innkjøp, og ikke fått noe gode bilder enda, men det får duge. 

Byttet ut eTune med hipshot tuners, og fått på dome knobs som matcher brua finnishmessig, så alt i alt fornøyd!

 

DSC_0281.JPG

Snapchat-3831888222100532117.jpg

Snapchat-5097056968960133520.jpg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte den brukt, og gitaren er nede på øvningslokalet. Så helt ærlig er jeg litt usikker.  Selger skrev at det var en SG Special, men jeg syntes kanskje det ligner mer på en SGJ? 
Knotter er byttet i etterkant, og jeg var ikke kjent med future tribute, men den var jo veldig slik jeg ville ha det da. ^^ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.