Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vis oss din SG.


CaptainSexy

Anbefalte innlegg

Moderatorinnlegg.
Skal jeg splitte ut den viktige diskusjonen om bruken av uttrykket "mine band" kanskje, slik at Hyrcanian kan få vite alt han trenger å vite om det, eller ska man følge Welhavens oppfordring og gå tilbake til temaet SG- gitarer?
Spørsmålet er retorisk, og som vanlig skal moderatorinnlegg kommenteres på PM.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inlay stickers fra Japan av bra kvalitet .

Ja de ser rimelig ekte ut , men jeg leter etter noen som er litt lysere i fargen .

Problemet er å legge de på pent....renser først med nafta - de klistrer GODT , så det er vanskelig å "rette opp " etter de er lagt på .

12 bånd er jo 2 DOTS originalt , så må bruke en litt breiere inlay der .

Crown merket på headstock er og sticker---den er feil plasser.....men venter på ny .

 

Jeg gjorde det samme på 2 Epiphone gitarer før og nylig på en Korea SG 1995 modell . .

 

DSCN6466.JPG

DSCN6475.JPG

DSCN6495.JPG

Endret av Sugardaddy65
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste bilde jeg har av min gamle Gibson SG; antakeligvis en Special.

Kjøpt for konfirmasjonspenger i 1995, solgt sammen med resten av gitarriggen på grunn av akutt pengemangel og fordi gitarinteressen var sterkt dalende i 2003.

gibsonSG.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SG Supreme lavaburst -24 frets - Ebony fretboard- 57 classic humbuckers - Flott Maple topp

Aldri tatt bilder av den ute før .

Lette en stund etter en blå og grønn Supreme , men nå blir det altfor dyrt å importere . Har ikke sett noen blå eller grønne Supreme  i Norge de siste 4-5 årene .

 

 

DSCN7123.JPG

DSCN7131.JPG

DSCN7132.JPG

DSCN7140.JPG

DSCN7150.JPG

DSCN7155.JPG

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vant ? Mest BLING SG foreløpig ? :lol:

Har en annen litt eldre SG Supreme jeg har postet før .

Kjøpt i de gode gamle dager da USD var  5.8 kroner !

DET var tider det ! Sjekket Ebay i hvert fall 4x daglig da .

NÅ gidder jeg knapt friste meg selv lenger , og Finn.no utvalget minskes for hver måned .

Ta inn en Supreme for 18-20k er bare håpløst . :(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jajamensan!! Endelig fikk jeg SGn jeg har lett etter helt siden jeg solgte den forrige. Gibson SG 61 Reissue i fantastisk stand!
Herlig lettspilt og flott action selv om den nesten ikke har vært i bruk de siste 4 årene. Dette er en 2002 modell og utrolig velholdt.

Jeg er litt usikker på om jeg skal "gidde" å sette på aged Faber bridge og tailpiece på denne.. Tror bare jeg skal rense gripebrettet, olje inn og skifte strenger og rocke i vei:)

Skal få tatt egne bilder så snart muligheten byr seg men her er noen smakebiter.

Ok, DENNE selger jeg ikke før jeg har blitt 75 og begynt å røyke hasj og sniffe kokain i en villa i Spania! LOVER...

19_1593777982.jpg

19_1857734258.jpg

19_257998216.jpg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.