Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarhandel fra østen. Erfaringer?


lokmund

Anbefalte innlegg

Meestursparkle har som andre varierende priser og varierende utvalg. Han har noen gitarer som er billigere en hos Ishibashi og omvendt. Shoppe rundt, spore opp de kule gitarene man har lyst på og sjekke priser må man selvfølgelig gjøre. I denne prosessen er MS en av de det kan være verdt å titte innom. Jeg kjøpte selv en sprellandes ny super gitar der til nesten ikke noe penger. Jeg vet om flere som har gjort gode kjøp der.

OK.

Husker bare det var endel diskusjoner rundt selgeren på div fora.

Det at han henta gitarer fra de samme stedene alle andre kunne finne de i Japan og gjorde en ganske kraftig mark-up på de på eBay.

Akkurat der er Koiz_guitar en ringrev, muligens den verste av de alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja... det er jo ikke noen hemmelighet at MM tråla byen for å finne gitarer, han forteller selv om det. Noen av dem var jo også gitarer som normalt ikke ble eksportert, og billige attpåtil. Jeg har ikke hørt noen annet en bra omtale fra folk som faktisk har handlet hos ham. Som sagt, jakten på det riktige gitaren og prisen er opptil enhver. Vel vel, det er kanskje ikke til å unngå litt variabel omtale når du er amerikansk gitar kåbboy i Japan :) Personlig synes jeg det var enkelt og betryggende å handle der, kanskje mer enn hos 'ekte' japanere... Anyway, han har en egen site med litt info her, så kan jo folk vurdere det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.