Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

effektpedal


beginner

Anbefalte innlegg

Etter over 20 år med gitarspilling og stadig innkjøp av utstyr er min dyrkjøpte erfaring (og sikkert flere andre på forumet) at det ikke er en sammenheng mellom mengde utstyr og ferdigheter på gitaren.

Nytt utstyr hjelper kanskje litt på motivasjonen for noen dager, men det viktigste er uansett å øve.

Med en så fancypancy looper bør du bruke tid på å lære deg funksjonene på den før du skaffer noe nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den forsterkeren kan kysse meg et visst sted. Satte meg ned og prøvde litt etter jobb. Låter jævlig. Nå sitter jeg på pub.

Var fin han Justin. Takk for tipset.

Etter over 20 år med gitarspilling og stadig innkjøp av utstyr er min dyrkjøpte erfaring (og sikkert flere andre på forumet) at det ikke er en sammenheng mellom mengde utstyr og ferdigheter på gitaren.

Nytt utstyr hjelper kanskje litt på motivasjonen for noen dager, men det viktigste er uansett å øve.

Med en så fancypancy looper bør du bruke tid på å lære deg funksjonene på den før du skaffer noe nytt.

Neida, skjønner at det må blod, tårer og tenners gnisel til, men det er kult med st æsj!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.