Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Nytt nettsted for musikere.


Tommern

Anbefalte innlegg

Er ikke GN godt nok?

Det handler jo ikke om hvorvidt GN er godt nok eller ei. :) Det handler om at der kan man treffe folk som spiller andre instrumenter, keyboard, trommer, blåsere, eller vokalister f.eks. Eller band som søker gitarist kanskje :) Ikke i stedet for GN, men som et sted man kan følge med på ved siden av. Om du spiller i et band, og tangentfyren slutter, så er det kanskje ikke så enkelt å finne en ny her på GN ;)

Endret av Tommern
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig helt enig med hva Carpal67 signaliserer, at det er godt nok med GN. Jeg for min del trenger ikke flere slike steder med et forum. Holder lenge med GN. Engasjement på flere slike fora blir fort en tidstyv, uten særlig nytteverdi. Syntes også GN har blitt et mer harmonisk sted, etter at det ble slutt på politiske diskusjoner her. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner poenget med å ha andre enn gitarister på et forum men det er ikke mange steder som får det til i praksis. Vi har mer OCD enn mange andre når det kommer til utstyr.

Forum for å finne medmusikere er for meg litt poengløst der Facebook alltid fungerer bedre til slikt imo. I allefall for meg som kommer fra Nord-Norge. Jeg orker ikke tråle gjennom 1000 kontaktannonser der 90% gjelder Oslo-området. Ikke orker de å skrive i tema hvor de holder til heller da "det ikke bor noen utenfor Oslo som driver med kultur uansett".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner poenget med å ha andre enn gitarister på et forum men det er ikke mange steder som får det til i praksis. Vi har mer OCD enn mange andre når det kommer til utstyr.

Forum for å finne medmusikere er for meg litt poengløst der Facebook alltid fungerer bedre til slikt imo. I allefall for meg som kommer fra Nord-Norge. Jeg orker ikke tråle gjennom 1000 kontaktannonser der 90% gjelder Oslo-området. Ikke orker de å skrive i tema hvor de holder til heller da "det ikke bor noen utenfor Oslo som driver med kultur uansett".

1. OCD er en alvorlig lidelse som ikke er noe å kødde med, og som ikke må påberopes av gitarister med kronisk GAS.

2. Dette var utelukkende et velment tips til de som måtte finne det interessant, ikke alle de andre.

3. Musikkplassen.no er inndelt fylkesvis, så man behøver ikke la seg irritere over alt som skjer i rikets hovedstad, eller andre større tettsteder.

4. Det er valgfritt å begrense sitt liv til å omfatte kun facebook og GN, jfr. retten til selvbestemmelse. Men gjør det ikke gjeldende for alle andre.

B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...

1000kr for en DD-7? 2000kr for en Jam Man? Litt stive priser på det forumet. Tror jeg holder meg til GN Andre Gjenstander... :-)

Er vel litt drøyt å disse et nettsted pga at en eller annen som skal selge noe har satt en for høy pris på stæsjet sitt... <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.