Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD - Gibson R8


Pledrik

Anbefalte innlegg

Det fikser man med riktig bridge, en kompensert en (bare ikke en sånn fæl en som kan intoneres på hver streng). Det finnes.Men det finnes vel egentlig ingen offisiell "R2" så vidt det vet (med mindre man tar med R2D2), så hvis vi skal holde oss til historics så går min stemme til R4.

Joda, men ble litt grinete når butikken svarte at R2 var laget for å spille slide med, og at det ikke gikk an å få de helt ren. Forventer at det skal gå an å spille på en gitar til mange ti-tusen. Da ble det R8 i stedet (R4 eller R6 var også alternativ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fantes jo ikke intonasjon på trapez bruene :P

Ikke på wraparound bruene heller. Foreløpig har jeg ikke hatt noen problemer på Specialen min, men der finnes det ettermarkedsløsninger som ikke koster skjorta hvis problem skulle dukke opp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

R8 vs. R7 blir jo et spørsmål om burst vs. goldtop. Ellers er jo gitarene i utgangspunktet like med tanke på specs, kanskje med unntak av at R7 KAN ha enda feitere hals. R6 er jo et litt annet dyr i og med P90s. Selv kunne jeg godt tenke meg minst ett eksemplar av hver Rx, men det tillater ikke økonomien, dessverre... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.