Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva øver du på nå?


MacKay

Anbefalte innlegg

Skal steppe inn om gitarist i coverbandet til brodern, så det er innøving av soloer på Long Train Running, Simply the Best og Heaven. Etter 5 år med nesten utelukkende rytme/kassegitar så er ikke ting helt på stell på den fronten lenger!

Under normale omstendigheter så er jeg på høyde med Aphelion :P

Endret av Duckling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diverse ting i rytme seksjonen i Rocksmith2014. Og jeg må si ,"rytme gitar" er ikke det jeg forbinder med en del låter. Jeg har sykt mye å lære, men det går på et vis (blir fort bedre). Og prøver å bite over ganske vanskelige ting også, som når rocksmith bestemte seg for å gi meg oppdraget å spille Desolate Motion av Karawan (spillutviklerne av spillet..)

lol! :D:P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har det gått i coverlåter til bandet (Myk landing, Tubthumping og When love takes over (synth, huff og huff. Sjela er solgt). I tillegg ble det en halvtime med metronom og en vrien øvelse signert Ron Thal.

Pluss litt repetisjon av Little Wing som forberedelse til en av gitarelevene til uka. Alt i alt en produktiv dag.

Endret av MacKay
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inspirert av pratet om sweeping satt jeg meg ned og polerte litt på gamle ferdigheter. Den første øvelsen lærte jeg av Tore Moren en gang tidlig på nittitallet. Den andre tror jeg er inspirert av en forholdsvis døll video (vhs) jeg hadde med med dem mye omtalte Frank Gambale.

post-13388-0-08235300-1422618686_thumb.j

post-13388-0-40120700-1422618804_thumb.p

Endret av MacKay
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.