Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD: Dårlig impulskontroll, Maton MS500


Hanspanzer

Anbefalte innlegg

Ankom i dag og jeg må si dette er et tøft instrument. Spiller som smør ETTER masse justeringer. Er det ikke litt ille at et instrument kommer

så latterlig dårlig oppsatt at det er uspillbart fra butikk? 1 cm høy action ved 12 bånd og intonasjon helt på styr. Jaja, det ble bra og man kan ikke skylde på Maton her, sannsynligvis er gitaren pakket opp og hengt på veggen hos gitarhuset uten noe form for ettersyn etter å ha krysset halve jordkloden.

En liten rant der men whatever, jeg fikk den billig og den er vanvittig tøff!

Endret av germaniumkid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice.

Ps: dårlig oppsett opplever jeg på de aller fleste gitarer jeg har anskaffet, både ny og brukt. Kan nesten skjønne at enkelte selger gitaren sin på Finn når gitarene er slik du beskriver

Jeg opplever sjelden dårlig oppsett, heller generisk oppsett. Har handlet mye hos Vintagegitar og får alltid gitarene fint oppsatt og riktig intonert. At det må justeres litt for å oppnå personlig preferanse er jeg inneforstått med men i dette tilfellet var det så ute at jeg tipper gitaren har hverken sett tuner eller skrujern siden den forlot fabrikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.