Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny gitar på vei, men ingen NGD ennå. Kommer til våren.. Nebelung Riffmeister P90


Threechords

Anbefalte innlegg

Solid til prisen... Hvordan er de mot litt mer "hi-end" utstyr, f.eks Gibson/Fender greier..

Lurer på P90 selv, da jeg ikke har noen P90 gitarer, men usikker på om den da blir mye brukt. Kanskje safe'st å gå for buckere sånn sett. Men igjen, morsomt med noe nytt :)

Endret av Slashaxl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solid til prisen... Hvordan er de mot litt mer "hi-end" utstyr, f.eks Gibson/Fender greier..

Lurer på P90 selv, da jeg ikke har noen P90 gitarer, men usikker på om den da blir mye brukt. Kanskje safe'st å gå for buckere sånn sett. Men igjen, morsomt med noe nytt :)

Har tre gitarer selv med P90, ser ingen grunn til at en gitar med P90 skal bli brukt mindre enn en med humbuckere. Bruker de om hverandre, og på nøyaktig samme måte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solid til prisen... Hvordan er de mot litt mer "hi-end" utstyr, f.eks Gibson/Fender greier..

Lurer på P90 selv, da jeg ikke har noen P90 gitarer, men usikker på om den da blir mye brukt. Kanskje safe'st å gå for buckere sånn sett. Men igjen, morsomt med noe nytt :)

Jeg kommer nok til å skifte TOM/Stop Tail etterhvert. Elektronikken kommer jeg også til å kikke litt på. Ikke det at det trenger å skiftes ut, for alt fungerer fint, men DIY-eren i meg MÅ modifisere. Slik hardware er jo oftest ikke av dyreste sort uansett og ofte en årsak til at prisen på instrumentet holdes såpass lav. P90 i denne låter meget bra og blir. Konstruksjonsmessig er den tipp topp.

Endret av germaniumkid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å teste den. Er den forrykende bra kan det være at jeg selger min SG Classic og heller kjøper en ny gitar med hummys.
Kanskje en Reverend el en ny SG. Hadde jeg visst at R7 ville gå så kjapt hadde jeg aldri solgt SG 61 Reissuen. Fy fanden for en gitar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.