Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

powertab - trøbbel


loffemann

Anbefalte innlegg

har aldri prøvd programmet men se etter MIDI på options eller preferences-også kan det være noe galt med tabben fordi en rød farge betyr jo vanligvis trøbbel tror jeg--eh prøv noe slikt

Og bare for å få oppklart det; Rød farge er normalt. Det er den som viser hvor i sangen man er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har aldri prøvd programmet men se etter MIDI på options eller preferences-også kan det være noe galt med tabben fordi en rød farge betyr jo vanligvis trøbbel tror jeg--eh prøv noe slikt

Og bare for å få oppklart det; Rød farge er normalt. Det er den som viser hvor i sangen man er.

Jeg kjenner loffemann. Han vet at det er normalt. Faktisk er problemet at det røde er det eneste som hjelper han i sangen, for det kommer ikke lyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet det, jeg hadde samme problemet jeg også med en gang jeg la det inn, men jeg rota litt rundt på MIDI-innstillingene og da funka det.

Jeg vet en ting det kan være, dobbeltklikk på høyttaler-ikonet nederst til høyre på skjermen, og sjekk om MIDI-saken er dratt opp på fullt. Hvis ikke, gjør det. Kanskje det funker nå :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.