Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

gear, hype og pris


ØysteinV

Anbefalte innlegg

Helt enig med Aphelion og Audun her. GuitarRig funker fint til demoer og soveromsprosjektet mitt men aldri i livet om jeg ville spilt live med modeleringsamp. Høres kanskje teit ut men for meg er det lyd presens fra en fyr i Frankrike circa like kult som disse steinberg gitarene alle brukte i 1990

Tror du tenker på Steinberger, tro det eller ei men noen bruker de tilogmed fortsatt.

For noen er det viktigere at et instrument fungerer optimalt som et verktøy istedenfor at det er kult...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får snart en Kemper inn døra. Om den innfrir forventningene ryker nok Uberschallen og Rivera-kabinettet ganske fort.

Da er det bare å dra på profiljakt.

Jeg fant mye bra på nett når jeg hadde min.

Annbefaler å google litt hva som er "must have" profilene i forskjellige stilarter så sparer man seg for å prøve mye mindre bra.

Av en eller annen grunn viser ikke fabrikkprofilene potensialet i boksen, mye rart der.

TAF har endel OK blandt annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 100% enig med begge sider av denne diskusjonen jeg ass. Det er ingen motsetning. Jeg digger hva folk som Debris og Amund får ut av lyd fra Axe/Gitarrig osv og jeg syntes det er fett at andre holder liv i gamlemåten å gjøre det på. Jeg tror ingen av delene dør ut med det første.

Jeg spiller cover med en to kanals amp som står på en kanal og som innimellom switcher for hånd hvis jeg gidder og en TS9 (tør ikke ta med hype pedalene på gigs vettu). Har aldri fått klager på lyden ass, men har mange ganger lurt på å gjøre som Debris, men har aldri hatt ork eller tid og jeg merker at det å sette meg inn i programmering av digitale bokser blir mindre og mindre aktuelt jo eldre jeg blir ass. Old ass dirt..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 100% enig med begge sider av denne diskusjonen jeg ass. Det er ingen motsetning. Jeg digger hva folk som Debris og Amund får ut av lyd fra Axe/Gitarrig osv og jeg syntes det er fett at andre holder liv i gamlemåten å gjøre det på. Jeg tror ingen av delene dør ut med det første.

Jeg spiller cover med en to kanals amp som står på en kanal og som innimellom switcher for hånd hvis jeg gidder og en TS9 (tør ikke ta med hype pedalene på gigs vettu). Har aldri fått klager på lyden ass, men har mange ganger lurt på å gjøre som Debris, men har aldri hatt ork eller tid og jeg merker at det å sette meg inn i programmering av digitale bokser blir mindre og mindre aktuelt jo eldre jeg blir ass. Old ass dirt..........

Heiheihei, her går det da stort sett i skikkelig amper, er bare hjemme på stua jeg har surret med POD Farm. Etter at jeg køpte en Torpedo Reload kan jeg også kjøre en 100w på 10 på kosevolum. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heiheihei, her går det da stort sett i skikkelig amper, er bare hjemme på stua jeg har surret med POD Farm. Etter at jeg køpte en Torpedo Reload kan jeg også kjøre en 100w på 10 på kosevolum. :)

Hadde bare et inntrykk av at meste av det jeg har hørt av clips her var POD farm. Driver å funderer litt på Fryette sin nye reamp sak sjæl............ Hadde egentlig avskrevet GAS i 2015 men så kommenterte Friedman at den låter helt panser......... å faen vettu. Da kan jeg kjøre 100W hendrix på alle volum..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde bare et inntrykk av at meste av det jeg har hørt av clips her var POD farm. Driver å funderer litt på Fryette sin nye reamp sak sjæl............ Hadde egentlig avskrevet GAS i 2015 men så kommenterte Friedman at den låter helt panser......... å faen vettu. Da kan jeg kjøre 100W hendrix på alle volum..........

Har gått mest i amper siste 1.5 årene :)

Men ja, Power Station frister, er jo en rørversjon av hva Reload også gjør, men med sannsynligheten for at det låter enda bedre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.