Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

R7/R8 VS Standard/Traditional.


CaptainSexy

Anbefalte innlegg

Syns den fargen er grusom. Vil jo ikke gi så mye penger for å være ufornøyd med kjøpet

Ja, skjønte det men lurte på om det var et reélt problem å finne en r8 med en annen finish enn cherry burst brukt?? For det tror jeg ikke det er og jeg ser nå jevnlig r8 med andre funisher til salgs. Men skal være enig i at cherry burst ikke er den feteste nei, kan gå med svart plastikk

Ett problem er det vell ikke, er bare at de fleste R8 som ligger på finn er i fargen Ronald McDonald. Drømmen hadde jo vært Lemonburst ^_^

Endret av CaptainSexy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde samme dilemma her for et par uker siden. Stod mellom R8 cherry burst og R7 gold top dark back. Det ble R8 da jeg fikk denne billigere enn R7en, i tillegg til at det var et bra eksemplar med "riktig" vekt (9,2 pund) og feeling. Hadde det blitt R7, hadde jeg definitivt satt på sort plast og to top hat knotter :)

Uansett knallgitarer begge deler. Er vel egentlig nesten bare fargen som skiller disse. Muligenst R7 har litt tykkere hals i gjennomsnitt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.