Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vis oss ditt rosa musikkutstyr


CastorFiber

Anbefalte innlegg

I anledning av at The Euphor har takket av etter mange års tjeneste som moderator, lager jeg herved denne tråden, der man kan vise de andre medlemmene det rosa utstyret man eier. Han var som kjent (for en del) veldig glad i rosa gitarer og andre ting i samme farge. Jeg mener at den dominerende fargen skal være rosa. Et lite klistremerke eller litt skrift med rosa lakk er ikke bra nok. Gjenstander med et hint av rosa blir slettet, etter en nøye vurdering fra moderators side.

I første rekke er det hyggelig med bilde av gitarer, men forsterkere, bokser og diverse kan vel også få plass. Bass og andre ting med strenger på er også morsomt.

Selv starter jeg opp med en rosa ukulele jeg skal gi bort til jul. Lager en egen tråd på denne under DIY, der det kanskje er mulig å plukke opp et tips eller to til de som vil lære noe om å lage en form for spillbart instrument av leketøy.

20141220_DSC_1243.jpg

Klistremerkene er kjøpt på OBS

20141220_DSC_1242.jpg

Nærbilde av kroppen, kostmalt.

Legg merke til det fine "trossrodcoveret".

20141220_DSC_1241.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at jeg begynte å lakkere på denne i går....

Rosa skulle visst være den dominerende fargen i denne tråden, så jeg tror dette går...

DSC00040-800.jpg

DSC00041-800.jpg

Gitaren er forøvrig helt ubrukelig, forferdelige resonanslyder stort sett hele tiden. Men hva kan man vente av noe fra Netthandelen som knapt kostet meg en hundrelapp... Brukt en gang, som en rekvisitt på en country-fest, før den ble rosa....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg eide også en slik, men fra Remarimi. Husker ikke. Den ble fylt opp med fyrverkeri. Som en avslutning til en "konsert" fungerte det ganske bra.

https://www.youtube.com/watch?v=0SltPAP4nL0&list=UUeyEXmx_Eej42nLRNeSKS9g

Man kan med fordel gå inn på omtrent fire minutter.

Veldig lite action, men for oss som var der, funket det. Restene ble solgt for femti kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.