Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Nødvendig med gehør for å høre forskjell? Japan mot USA?


Rottenikken

Anbefalte innlegg

Jeg hadde billigpickups i Den flotte Custom Straten. Å oppgradere til brukte Japan Fender var rene A-ha opplevelsen. Men nå er lyden så god at jeg har et spørsmål. Får jeg en A-ha opplevelse til hvis jeg oppgraderer til nye Texas Specials? Eller går det mer på gehør?

Endret av Rottenikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For tredje gang i dag minner jeg deg om at det ikke er nødvendig å lage mange tråder når det er snakk om det samme. Det eneste du oppnår med det, er å irritere de andre på forumet.

Derfor håper jeg du tar til deg dette, og minner om at jeg kan aktivere "modpreview", det vil si at det du poster ikke synes før en moderator har godkjent innholdet. Et annet alternativ er å blokkere deg fra forumet. Jeg sitter ikke her for å moderere deg, og slå sammen unødvendige poster gang etter gang.

Spør deg selv "Kan noen svare på dette?" før du poster. Om du hører forskjell eller ikke, er det nok bare du som kan vite. Vi er ikke like flinke til å høre nyanser.

Dessuten, hvis du leser hva folk svarer, vil du se at du har fått mange innspill på pickups og lyd allerede.

Til slutt, la oss moderatorer ordne opp. Trenger vi flere moderatorer, sier vi ifra. Ha gitar som hobby, ikke moderering.

Dette er en moderatorpost. Reaksjoner på moderering tas på PM.

Tråden stenges, nok en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.