Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vis oss din Strat

Anbefalte innlegg

• Svar 662
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Double trouble...

Her er mine tre Fender Stratocastere. 2 Gilmour inspirerte 57 reissues, og en CS 56

Posted Images

19 timer siden, blackstrat91 skrev:

Den var tøff! Har definitivt gulnet en del siden den var ny ja 🤤

Var det en kommentar til min HW1? Jo, jeg fikk den siste år, så jeg vet ikke ossen den var fra ny, men lyset da jeg tok bildene gjorde også litt, tror jeg. Fikk den i bytte for en AM Special telecaster som jeg ikke likte pickups på (Texas special). Liker veldig bra pickups på denne, neck pickup er ganske jazz’ete, mørk og tjukk. Bridge er uten tone kontroll, og syl skarp, men bra med drive på.

• Liker 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ferdig modda: locking tuners, ny elektronikk, pearl white pickguard, hotrails i bridge og neck, Jb jr i midten, sanda ned hals, blokka trem, matchende knotter. Satt opp med 10-52. 

Two-tone sunburst, nitro finish, maple neck. Kaller den ‘Dave’ siden den er inspirert av Dave Murray sin signatur 🤓

AAF29955-7930-4370-9CEE-701302F02880.jpeg

• Liker 3
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Siste aktive tråder

• Den ser fin ut den, men la merke til at den ikke hadde HI-Z funksjon. Er dette en must for å ta opp gitar?
    • Bare en headphones, men i hvert fall 4 inn: https://www.thomannmusic.no/behringer_umc404hd.htm?gclid=Cj0KCQiAk53-BRD0ARIsAJuNhptDne265-8KgJtEKUuaUxB0n0BTZqs9ZVfOmFHiIRWhDkSSAJwrniEaAs0HEALw_wcB
    • Det er sant, tenkte ikke på.. veit du om en bra interface som har rundt 4 inputs til amp/headsett som også har 4 til daw. Men samtidig under 2 lapper?
    • Denne er innom nå i kveld for en liten setup. En kompis som eier den. Ikke mye annet å gjøre enn å slakke trussrod en tanke, justere strengehøyde og så oljet jeg gripebrettet. Det var veldig tørt, og jeg har vel ikke opplevd å påføre olje en 2-3 ganger og likevel ikke hatt noe særlig å tørke av til slutt. 2018 Les Paul Studio. En av de peneste Studios jeg har sett, tror jeg, og den både låter og føles veldig bra! Hvis det er slik at kvalitetskontrollen hos nyere Gibson var / er tvilsom , så er det ingen tegn på det på denne i hvert fall. Det er rett og slett et glimrende instrument på alle måter! 🙂  
    • Merk at de fleste slike USB-miksere kun sender et stereospor til datamaskinen din, så du får ikke tatt opp individuelle spor for alle inputene på mikseren. Hvis du vil ha 10 spor i DAW fra en 10-spors mikser må du betraktelig opp i pris (type femsifret og oppover). Dette er grunnen til at slike miksere ikke er så veldig mye mer attraktive enn et standard interface for de fleste som skal spille inn musikk. Et interface vil tilby det samme antallet spor i DAWen som antall inputs, mens en mikser ikke gjør det.
  • http://www.BILDELERstore.co.no

• Støtt driften av GitarNorge

• Https://Www.AutoDELER.co.NO
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.