Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vis oss din Strat


Rottenikken

Anbefalte innlegg

Jøss! Visste ikke at det fantes en Impellitteri signatur engang!

Hørte mye på første plata hans som selveste Graham Bonnet sang på, noen bra låter på den.

Hva var det han skrev i innercoveret igjen, I promise to my fans my solos only will get faster! Eller noe sånt :)

Når han klarer å roe ned litt er han jo en meget god gitarist, ble litt mye fort og gæli på mye av det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fender Jeff Beck artist series med litt andre pickuper (Dimarzio Area 61/58/58).

Kommer nok sannsynligvis til å ytterligere modda slik at en får tonekontroll på bridge/middle og volum... Jeg må få flytta volumknappen for den er mektig i veien når jeg spiller på Strat.... og etterhvert ønsker jeg meg Seymour Duncan SSL5/SSL1/SSL1 pickups...

Ellers så er gitaren utrolig digg å spille på...

Den sorte er en -92 MIJ... elektronikken som var orginalt med var litt under par, så det er skiftet ut og det er satt i Dimarzio Andy Timmons-ish mikker...

post-1644-0-44280900-1453965758_thumb.jp

post-1644-0-79663300-1453965771_thumb.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Den har abby pick ups. Vist eg skal tipa så ser halsen ut til å vera frå 70 talet. pottar anar eg ikkje pickup selector er såpass jævlig at den må jo stamma frå overskotslageret til cbs... bridgen ser autentisk ut for meg, men eg har rett og slett ikkje peiling på kva fender gjorde av reissues på den tida.

Endret av Roffe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 14. desember 2014 at 21.13, Rottenikken skrev:

Vis oss din Strat. Denne tråden har dere glemt. Jeg kan i alle fall ikke se den her. Jeg kan jo vise en jeg har skrudd sammen med liten erfaring av egenutvalgte deler men den er den beste gitaren jeg noengang har hatt. Men jeg venter på nye knottet i aged white for å få heltet i fargene. Når de kommer så legger jeg ut bilde av min. Bygget av gode materialer og utelukkende Fenderdeler unntatt elektronikk, hals og kropp. Jeg legger ut bilde kanskje i morgen, så kan jo dere vise deres Strat i mellomtiden.

Her er min Fender Stratocaster John mayer signatur ;-) 

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fender FSR Antigua Stratocaster  MIM Limited edition

Classic 70 s spec

Rett meg hvis jeg tar feil her .....

 

Ser egentlig bedre ut in real life , enn bildene syns jeg .

Den spiller og låter bedre enn noen annen Mexico  Strat jeg har prøvd .

Men er jo en "billig " gitar da .

 

 

DSCN0639.JPG

DSCN0633.JPG

DSCN0642.JPG

DSCN0646.JPG

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Sugardaddy65 skrev:

Ser egentlig bedre ut in real life , enn bildene syns jeg .

Den spiller og låter bedre enn noen annen Mexico  Strat jeg har prøvd .

Men er jo en "billig " gitar da .

Bomma litt på hvitbalansen kanskje? Og "billig" er jo ikke nødvendigvis dårlig ;)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.