Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vis oss din Strat


Rottenikken

Anbefalte innlegg

Kjære, kjære Rottenikken...

Fører du regnskap over utgiftene du har i forbindelse med gitarkjøp? Jeg mistenker at du totalt i løpet av det siste halve året har brukt en slik sum som kunne skaffet deg en god Squier Classic Vibe. Dette har du altså ikke gjort, skaffet deg en Squier Classic Vibe, men regelrett, i mine øyne, kastet bort pengene på alskens dårlige og stusselige prosjekter. Det er dumt.

Jeg vet at du syns det er morsomt å skru og herje på gitarene dine, men du ender bare opp med å lure deg selv ved å kjøpe disse billige skrotgitarene bare for å bytte ut pickups og tremoloen.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære, kjære Rottenikken...

Fører du regnskap over utgiftene du har i forbindelse med gitarkjøp? Jeg mistenker at du totalt i løpet av det siste halve året har brukt en slik sum som kunne skaffet deg en god Squier Classic Vibe. Dette har du altså ikke gjort, skaffet deg en Squier Classic Vibe, men regelrett, i mine øyne, kastet bort pengene på alskens dårlige og stusselige prosjekter. Det er dumt.

Jeg vet at du syns det er morsomt å skru og herje på gitarene dine, men du ender bare opp med å lure deg selv ved å kjøpe disse billige skrotgitarene bare for å bytte ut pickups og tremoloen.

Jeg kjøpte den gitaren og oppgraderer hardware og all elektronikk og pickups. Pickups blir Texas specials og jeg har kjøpt den i bridge posisjon. Venter en måned eller to med neste pickup. De er så dyre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig knipset litt bilder igjen. Fender MIM 60's Classic Series.

Nydelig finish, nydelig hals, "Stratlyd" (Har så lite å sammenligne med, men det låter altså strat :) )

Fargen er Lake Placid Blue. Mint plekterbrett.

Ikke en ripe.

post-9639-0-32037300-1425929386_thumb.jp

post-9639-0-85329600-1425929386_thumb.jp

post-9639-0-57603400-1425929387_thumb.jp

post-9639-0-21248500-1425929388_thumb.jp

post-9639-0-86175200-1425929388_thumb.jp

...men mindre unbracodiameter på sadlene enn jeg har vært borte i noen gang, så får inntil videre ikke justert ned strengene til "mitt nivå".

Endret av space
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig knipset litt bilder igjen. Fender MIM 60's Classic Series.

Nydelig finish, nydelig hals, "Stratlyd" (Har så lite å sammenligne med, men det låter altså strat :) )

Fargen er Lake Placid Blue. Mint plekterbrett.

Ikke en ripe.

attachicon.gifIMG_1521_edit.jpg

attachicon.gifIMG_1522_edit.jpg

attachicon.gifIMG_1524_edit.jpg

attachicon.gifIMG_1528_edit.jpg

attachicon.gifIMG_1531_edit.jpg

...men mindre unbracodiameter på sadlene enn jeg har vært borte i noen gang, så får inntil videre ikke justert ned strengene til "mitt nivå".

Det er jo min jo :-O ;)

Grattis, da har vi tvillinger ;) Kjipt det med sadlene, har samme prob. selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir for blasst for min del, en hvit Strat trenger rosewood!

Dette er min kones gitar som utelukkende henger til pynt på veggen. Hun fikk den i bryllupsgave fordi jeg hadde bygget den og hun kan ikke spille gitar så lakken går nok ikke av.

Personelig liker jeg matt lønnehals. Feks denne som jeg har på en delestratocaster. Den kommer fra en Fender Mexico standard 2006 modell. Det er den peneste halsen jeg har. Den var ikke billig. post-13591-0-28902500-1426156770_thumb.j

Endret av Rottenikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.