Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vis oss din Strat


Rottenikken

Anbefalte innlegg

Litt mekkedag på denne. Fått tilpasset saddelen (og saddelsporet) og filt opp spor til strengene (takk Stewmac for sånn fiffig linjal med strengespacing). Da gjenstår det bare å kvitte seg med noen millimeter på høyden av saddelen (som er av bein og som kjent etterlater seg en småsøt og kvalm lukt når man bearbeider den).

Har gått over båndene på den med fin-fin stålull da disse var fulle av nitrolakk (MJT fjerner ikke dette for deg).

08E1856A-5D9B-47CF-A9C1-10872204FF88_zps

8CA7416E-D8E0-4635-8BDB-ED12D6D6C741_zps

B854A32A-5FCB-45A6-AF02-B840C7A4FE2F_zps

(Joda, jeg husket å tape over pickupene også).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ny jeg kjøpte fra butikken. Bare 59euro og skikkelig Fender Mustang 2, CTS, Fender vender og brukte Mexico pickups se er jeg fornøyd

Fazley står det på halsen

Om forsterkeren var med på de 59 euroene har du gjort en flott deal. Men om du ga det for gitaren tror jeg egentlig du er litt på bærtur her. Ser ut som billigste Kinagreier, men mulig jeg tar feil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om forsterkeren var med på de 59 euroene har du gjort en flott deal. Men om du ga det for gitaren tror jeg egentlig du er litt på bærtur her. Ser ut som billigste Kinagreier, men mulig jeg tar feil

59 var for gitaren alene. Jeg har ikke kjøpt det andre enda

Ogwilkinson stol må jeg ha.

Endret av Rottenikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.