Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vis oss din Strat


Rottenikken

Anbefalte innlegg

Den ‎13‎.‎12‎.‎2014 at 22.26, Rottenikken skrev:

Her er min CustomStrat som skrudd sammen selv. Såpass mye Fender i den at den har kostet meg ca 8000kr og har Mexico lyd.

image.jpg

Dritkul strat du har bygget sammen :)Bruker du kun Mexico deler på den eller ?

Mvh

Trygve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 16. mai 2016 at 15.02, OsamaFetLaden skrev:

Tøff den, men hadde vært enda tøffere med 3-ply ;)

Nei jeg ville gått for uten 3-ply. Jeg likte det bedre. Selv blir min Strat med hvitt plekterbrett, vel å merke hvite pearl for helt hvitt på sort kan heller ikke jeg fordra. Derimot må bakplata vare samme farge som kroppen om mulig. Så jeg må ha sort bakplate men foran - der kjører jeg white pearl.

Endret av Rottenikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 20. mai 2016 at 9.13, WelhavenT skrev:

Jeg er helt blank på strat'er, men liker godt de i vintage white eller hva fargen nå heter. Hva får man for 8-9 lapper på bruktmarkedet i disse dager? Gjerne lett relic. 

Vel, det ble en sen 80-talls ESP Navigator Strat i fargen "aged olympic white" på meg :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, WelhavenT skrev:

Vel, det ble en sen 80-talls ESP Navigator Strat i fargen "aged olympic white" på meg :) 

Var fryktelig nærme å kjøpe den, selv om jeg vet så alt for godt at strat ikke er noe for meg. Tror det er en knallgitar for prisen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest splitsound

Her er min 1978 Strat. Hørtes ullen ut da jeg fikk den med Malmsteen pickups, og den var vond å spille på. Gitaren ble fillebitisert og satt sammen med originale pickups. Andy Halliday gjorde jobben. Nå SYNGER den. Og bedre skal den bli. Må spilles i noen uker før the final adjustment. Veldig original gitar. 

20160522_222934_Richtone(HDR).jpg

20160522_223251_Richtone(HDR).jpg

20160522_223352_Richtone(HDR).jpg

20160522_223421_Richtone(HDR).jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest splitsound

Det er jeg ikke så sikker på. Synes den er tøff helsort. Skulle gjerne hatt rosewood neck også, slik den over har. Men man kan vei ikke få alt. Og helsort har andre hatt før. Ikke at jeg synes The Edge er en stor gitarist, men han ser barsk ut med Stratocasteren sin. 

20160522_232352.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, extol skrev:

Var fryktelig nærme å kjøpe den, selv om jeg vet så alt for godt at strat ikke er noe for meg. Tror det er en knallgitar for prisen.

Godt å høre. Det er dog en viss "Fender Stratocaster Custom shop 56 relic 50th anniversary ltd edt" på Finn som jeg også gjerne skulle eid :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, WelhavenT skrev:

Godt å høre. Det er dog en viss "Fender Stratocaster Custom shop 56 relic 50th anniversary ltd edt" på Finn som jeg også gjerne skulle eid :) 

Hehe. Du får sjekke med selger om han tar innbytte da ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.