Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vis oss din Strat


Rottenikken

Anbefalte innlegg

Corona er fabrikken som lager American Standard og mer, og ligger i California. Er sekspunkts trem og Kluson tuners. Tror ikke den hadde texas specials, men Tex-mex-pickups (samme som blant annet står/stod Jimmy Vaughn-signaturen).

Corona er vel strengt talt en by............ forstad til LA og Orange County eller no......... whatever...... Fender har en liten fabrikk der....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er minstemann. Squire Bullet Strat med Wilkinson stemmeskruer. Men det var i dag tidlig. Men nå... Only hals og plekterbrett som ikke er byttet ut. Guitarfetish kropp forresten. Vakker den, da... All elektronikk er byttet ut og også pickups. All harddware er byttet ut til hardware i gull. (Ikke ekte gull, hehehe). Wilkinson stemmeskruer fra 1956-64 stratocaster. Vel de brukte vel klugson da men.. Når jeg får sorte pickupcover i morgen og sort bakparten så kommer nytt bilde. Det du ser her har jeg solgt for 600kr unntatt hals og plekterbrett. På den måten fikk jeg halsen gratis. Selvfølgelig opplyste jeg om at det bare var Squire til kjøper, bare så dere ikke skal være skeptiske til meg. Jeg har ikke stol men når pengene for "overskuddet" kommer inn, så kjøper jeg stol. Må ha stol i gull vet du. 24 karat, hahaha. Jeg skal ha Wilkinson stol. God stol og snill pris. Mye for pengene. Og USA bredde på sadler og stålblokk. Jeg må vel kalle gitaren min en CustomStrat nå. Men det har jo vært diskutert før.

post-13591-0-05003300-1420199042_thumb.j

Endret av Rottenikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fender MIM standard - opprinnelig HSS, men nå med Fat 50`s pickups, RS-kit, Bladerunner-tremolo fra SuperVee og Sperzel lockingtuners.

201514_IMG_1462.JPG

Sleng på noen Callaham-sadler på Bladerunneren, så setter du prikken i pølsa. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.