Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vis oss din Tele


GreenMan

Anbefalte innlegg

  • 2 months later...

Har Tele gått av moten? Månedsvis siden sist post.

Uansett - hadde Tele'n min hjemom en tur for å montere straplocks, så passet på å ta et bilde av den i samme slengen. 2009 American Standard med SD Quarter Pound i bridge. Solid rockeøks med akkurat nok harryfaktor!

IMG_0131

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, SunMaster skrev:

Det var jo ikke bra. Godt jeg har noe å bidra med!

 

2017 Telecaster Elite - med Lindy Fralin Blues Specials i stedet for N4.

20200907-205804.jpg
20200907-205844.jpg
20200907-205752.jpg

Har du valgt det plekterbrettet selv?

Beklager, jeg mener ikke å nedvurdere noe her, men det der ser virkelig ikke bra ut i mine øyne.... Mulig bildene ikke kommer til sin rett over interwebs, jeg skal ta høyde for det. Og så er det jo smak og behag da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Duckling skrev:

Har Tele gått av moten? Månedsvis siden sist post.

Uansett - hadde Tele'n min hjemom en tur for å montere straplocks, så passet på å ta et bilde av den i samme slengen. 2009 American Standard med SD Quarter Pound i bridge. Solid rockeøks med akkurat nok harryfaktor!

IMG_0131

 

Går aldri av moten vøtt.

Kjenner du igjen denne da?

IMG_20200905_121351572_HDR.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Gubbe skrev:

Har du valgt det plekterbrettet selv?

Beklager, jeg mener ikke å nedvurdere noe her, men det der ser virkelig ikke bra ut i mine øyne.... Mulig bildene ikke kommer til sin rett over interwebs, jeg skal ta høyde for det. Og så er det jo smak og behag da.

Ser nok litt rødere ut på bildet enn det er i virkeligheten. Søker du på telecaster elite ocean finner du ut hvordan de fleste ser ut. Heldigvis liker jeg det 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, SunMaster skrev:

Ser nok litt rødere ut på bildet enn det er i virkeligheten. Søker du på telecaster elite ocean finner du ut hvordan de fleste ser ut. Heldigvis liker jeg det 😂

Det er alltid bra! Jeg likte ikke de med pearloidolainenlahti brett heller, når sant skal sies.
Når det er sagt, du ville sikkert ha kastet opp av min mint green tele med solgulnet pearloidolainenmotherofugly plekterbrett også:-)

  • Hehe 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Hanspanzer skrev:

Fender Telecaster american deluxe 2014. Veldig fin gitar, men liker ikke moderne stoler. Skal få seg en vintage type med 3 Brass-sadler straks. 

IMG_20200908_165623.jpg

Jeg har egentlig tenkt på å montere moderne stol / sadler på Baja-Tele'n. Bytte? 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.