Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vis oss din Tele


GreenMan

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Ataxia skrev:

WP_20160124_010.jpg

 

6tag_110316_180050.jpg

WOW. Jeg er imponert, Men et tips. Hvis du snekrer et pedalbrett med en plass for hver pedal og et hull for hver under for å komme til så blir det mye mer orden og også penere. Pedalene vil også ligge mer stødig.

Angående gitaren din så er dette min stil i smak. Den er lekker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Truckstop Chuckie skrev:

GFS har noen quarterpound-aktige greier, kanskje det er de?

Edit! Space slo meg på målstreken....

Fordi jeg er så sjukt tidlig oppe om morran. :)

Rotet litt i mailen min og fant ut at det er disse:

http://www.guitarfetish.com/Alnico-Fatbody-Oversized-Polepiece-Tele-Bridge-Pickup_p_75.html
http://www.guitarfetish.com/Alnico-Fatbody-Oversized-Polepiece-Tele-Neck-Pickup_p_76.html

Ellers er det Fender bridge, CTS pots, jack og vender. Hulrom er skjermet med kobbertape, og halsen er en Squier Vintage Modified som er mattet ned på baksiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Rottenikken skrev:

WOW. Jeg er imponert, Men et tips. Hvis du snekrer et pedalbrett med en plass for hver pedal og et hull for hver under for å komme til så blir det mye mer orden og også penere. Pedalene vil også ligge mer stødig.

Angående gitaren din så er dette min stil i smak. Den er lekker.

Tror ikke det er noe problem at pedalene ligger ustødig på Pedaltrain/Tonetrunk altså. De brettene er jo nærmest bransjestandard. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 6. april 2016 at 9.42, Pledrik skrev:

3 av mine - kun den hvite som fortsatt er i hus, dessverre...

DSC01033.JPG

CS 1967 Telecaster

DSC01030.JPG

CS 1961 Tele Custom

009.jpg

1977 Telecaster (blylodd)

023.jpg

Første gang jeg ser en Telecaster med vintage stol som jeg syntes er pen. Ellers er alle Tele med vintage stol grusomme syntes jeg, men din er faktisk fin. Bytter du til moderne stol så blir den enda finere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Litt Lego på en tirsdag.

MJT-kropp fra Germaniumkid, parret med en BGP-hals fra i fjor. Ganske shady lakkjobb på halsen, dessverre, men den funker sammen med relicingen på kroppen (som er alt annet enn shady). Ble litt mye tint noen plasser. Uansett bra utgangspunkt! Har et par Klein-pickups liggende (fra Fano-man) som kanskje skal inn i denne.

image.jpeg

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Skal vi se... Begynner å nærme seg noe. DC Kunkle 28" baritone tele-hals og MJT JM/Tele-bastard. Pickup- og elektronikk-groper er malt med sånn støyskjermingsmaling fra GFS. Usikker på hvor bra den er, men har kobbertape på vei i posten. 

H-h, 15-67-sett fra Kalium Strings (opprinnelig kjøpt for å teste ut Bass VI i A-a, noe som for så vidt funket bra også). Bra spenn i strengene! Lover godt.

image.jpeg

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.