Web Analytics
Gå til innhold
fireheart82

10 år siden Dimebag Darrell døde. R.I.P. Show off dine Dime minner.

Anbefalte innlegg

Oi. Som tiden flyr!

Kanskje tidenes "tyngste" heavy-rock/metal-gitarist, i mine ører. I tillegg hadde han en vanvittig groove og snert i spillingen sin.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

RIP. En av de store i moderne tid!

Føler et sterkt behov for å kjøpe en Dean From Hell hvert å på denne tia :P

Endret av Slashaxl

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klarer ikke Pantera (de er dog hundre ganger bedre enn tulleband som hatebreed) men har utrolig respekt for han som gitarist.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var aldri den store Pantera-disippelen, men likte veldig godt groovet til Dimebag. Far Beyond Driven fikk MYE spilletid hos meg.

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har aldri fått foten for Pantera og falt heller aldri for Darrell som gitarist. Eneste platen jeg har hvor han medvirker er denne:

voodoo.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var og så Pantera på Sentrum Scene i '92. De åpnet for Megadeth som turnerte etter utgivelsen av Countdown to Extinction.

Megadeth leverte varene de, med hitlåter og Friedman og Mustaine som alternerte på soloer.

Men dessverre for Megadeth, så ble de helt parkert av forbandet, da Pantera leverte den feteste konserten jeg har vært på i den tyngre delen av musikkgenren. Dimebag låt ut som to gitarister, übertungt og supertight.

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg så Dimebag og Pantera på Rockefeller i 99/00 under Reinventing the steel-turneen. Powerman 5000 og Satyricon som oppvarmere. Husker det som det var i år.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk sett de fleste av gitarene hans i 2006, de hadde vært på utstilling da den nye Dean-fabrikken åpnet i Tampa. Inkludert den gitaren han spilte på da han ble skutt. Hører også med til historien at gitarene sto på et privat kontor i 2. Etg og vi ble kastet ut når vakta oppdaget oss :P

• Liker 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pantera måtte tilvennes, spesielt Vulgar.. men så ble det bare bedre og bedre i ørene..

Min første "må" kunne riff og solo :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er ikke super Pantera-fan (de har dog noen veldig fete låter), men jeg hadde veldig stor respekt for han som gitarist. Tida går fort, gitt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pantera måtte tilvennes, spesielt Vulgar.. men så ble det bare bedre og bedre i ørene..

Min første "må" kunne riff og solo :

Bra spilt og fine grimaser :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Lignende innhold

• Av peter333
      Gutt på 20 år søker band eller andre musikere til å jamme med i Oslo, lener mest mot hardrock og metal men er også åpen til andre sjangre. Ta kontakt om du er interessert, tlf er 95414805 ?
    • Av peter333
      Jeg er en fyr på 19 år som søker etter noen folk å spille metal sammen med, evt. starte et nytt band. Spiller hovedsakelig lead-gitar og har skrevet en del ting låter selv. Har spilt i ca. 2.5 år og leter etter folk som er litt på samme nivå som meg, som har lyst til å spille sammen. Bare send pm eller send mld til 95414805 hvis du er gira på å bli med!

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.