Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vis din Les Paul


Truckstop Chuckie

Anbefalte innlegg

Her er mine 3 keepers

Gibson Les Paul chambered R8. Helt stock. 3,2 kg!!

20141210_IMG_0087.JPG

Gibson Les Paul R7. Catwhisker pickups

20141210_IMG_0107.JPG

Gibson Les Paul håndbygd replica i med korina/black limba kropp. Long neck tenon, nitrolakk, faber hardware, rs elektronikk og Sheptone AB customs pickups. Litt bratt top carve på den. Ellers en fantastisk gitar på alle måter. Litt mer aggressiv i lyden, sannsynligvis på grunn av Korinakroppen.

20141210_IMG_0113.JPG

Endret av extol
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

This just in :D

Litt dårlig bilde som ikke helt får fram fargen (dårlig lys i mancave og mobilcamera), men det er altså en Gibson Les Paul R7 Historic, type 2013 modell... fet hals, men den passer godt i neven lell altså...

Har fått testa den i bandet så nå er den tatt opp i family'n... Fikk den egentlig forrige uke, men hadde angrerett og fikk ikke testa skikkelig før denne uka...

post-1644-0-55323700-1418236310_thumb.jp

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer. Det er større vinkel mellom hals og der kroppen bues moy pickupswitchen.

Stop tailen, i hvert fall på min, er også dratt noen millimeter lengre ned mot ræva. Vanskelig å se forskjell der på goldtop-studioen og Frehley-knockoffen, men det er veldig tydelig på min (sammenlignet med historicen, men mulig det er mindre forskjell sammenlignet med nb standard/traditional).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan enten bruke media.gitarnorge.no og laste opp bilder for så å lime inn linken du får, eller bruke en bildeopplastningstjeneste som f.eks. photobucket, og laste opp bilder der, kopiere IMG-linken til bildet, og lime inn i posten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.