+SunMaster 393 Skrevet August 28, 2020 Share Skrevet August 28, 2020 4 timer siden, Duckling skrev: Håper jeg slipper unna med at det ikke står Gibson eller Epiphone på headstocken Det er i alle fall minst en eclipse til i denne tråden - min 🙂 1 Lenke til innlegg Del på andre sider
+Troll 2 515 Skrevet August 28, 2020 Share Skrevet August 28, 2020 Dere har min støtte 😊 4 Lenke til innlegg Del på andre sider
GreenMan 262 Skrevet August 29, 2020 Share Skrevet August 29, 2020 Min Epiphone inspired by Gibson ´50s 7 Lenke til innlegg Del på andre sider
McJostein 383 Skrevet November 25, 2020 Share Skrevet November 25, 2020 Eg har jo nettopp avrunda ein annen tråd med restaurering av ein 74 deluxe, trur ikkje eg reposter den her, men eg har parallelt bytta pickups og gnikka litt på ein 05’ Standard. Fin farge, men merkelig treverk under... mye flammer i eine delen, mykje mindre på andre sida. Uansett, har fått i eit sett med DiMarzio (ToneZone ved stolen og ein PAF-ish ved halsen, litt usikker på modell, kan vere DP103). Har satt på eit sett med 009-042 (brukar vanligvis 011-050) så her kjenner eg det begynnar å blafre i hockeysveisen 🤘🏻😎🤘🏻 2 Lenke til innlegg Del på andre sider
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå