Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vis din Les Paul


Truckstop Chuckie

Anbefalte innlegg

12 timer siden, Audun skrev:

Det utsagnet er vel rimelig feil... Eller heter det "fail" i vår tid?

Er det så fail da? Forklar gjerne. Såvidt meg bekjent så saksøkte Gibson ESP pga Eclipse-modellen, dermed måtte de fjerne en pot fra modellen i senere tid. Modellen med 4 knotter blir ofte omtalt som "ESP Prelawsuit Eclipse".

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker Ebony - synd at Gibson har sluttet helt med det og bruker plastikk nå . Selv om det ser veldig likt ut , så er det "psykisk belastende" på meg med plastikk fretboard på en Gibson USA gitar . Jeg hadde ikke tatt den inn hvis det ikke var for Ebony på den . Er fin svart Ebony og .

En kompis har en lik denne Studio men fra 1991 - den er kremhvit nå  . Den er flott .

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Ny LP Studio hentet  . Forferdelig dårlig pakking av selger med knekt headstock som resultat . Orig . Gibson kasse med bitelitt tynn papp rundt holder ikke . Jeg hadde aldri sendt en LP pakket så dårlig .

Jaja - felemakeren min får mer arbeid i hvert fall . Selger nekter sikkert å betale noe som vanlig......Den er fikset før så gjør ikke stort annet enn ekstra kostnad . Som advarsel til dere som driver med "slapp " pakking . Gibson SG/LP tåler lite .

DSCN0804.JPG

DSCN0809.JPG

DSCN0810.JPG

DSCN0811.JPG

DSCN0813.JPG

DSCN0814.JPG

Endret av Sugardaddy65
  • Trist 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Triste saker. Slappe strenger også, eller? Jeg sendte avgårde en SG i går. Brukte en av kassene som jeg har fått gitarer tilsendt i fra Rinkya, med tilhørende isopor-dingser. Satser på at det holder. Det har i hver fall fungert på fem MIJ Les Pauls og en MIJ Epiphone Riviera, all the way from Japan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.