Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vis din Les Paul


Truckstop Chuckie

Anbefalte innlegg

Slo meg for øvrig, mens jeg satt og leste i et gammelt Guitar & Bass her, at det lar seg gjøre å se hvor Maybach har fått inspirasjon til "Midnight Sunset" finishen fra (en ´59 kalt "Memphis") ...
 

IMG_1852.JPG

Endret av vim
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...
  • 1 month later...

Sorry men tilbake til " flashy flammetopper" bling bling .

Billig Tsjekkisk Epi LP jeg fikk i nabolaget nylig . Trengte litt småfix men bra stand .

Long neck tenon - tung på hele 4.9kg- null vektredusering her i gården- tykk Maple flame topp - bra 60 s hals med jevne bånd uten slitasje -øow output pickups .

 

 

DSCN9577.JPG

DSCN9587.JPG

DSCN0001.JPG

DSCN0019.JPG

DSCN9450.JPG

DSCN9452.JPG

DSCN9913.JPG

DSCN9919.JPG

DSCN9920.JPG

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grisebillig 2002 Korea Epiphone LP Custom "black beauty" med gull hardware .

Denne så helt forferdelig ut - kan ikke huske en mer skitten gitar- elektronikk måtte fikses .

Men den var  i overraskende bra stand under all dritten  . Bra jevne bånd uten slitasje på en 60 s lignende hals .

 

DSCN9929.JPG

DSCN9923.JPG

DSCN9927.JPG

DSCN9928.JPG

DSCN9935.JPG

DSCN9933.JPG

DSCN9936.JPG

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
1 time siden, Sugardaddy65 skrev:

Gibson LP Trad 2012 modell kom inn for noen dager siden . Etter en liten service ble den veldig bra . 57 Classics pickups syns jeg låter veldig bra . Oppgradert med locking bridge og stoptail. 4.3kg vekt og one-piece mahogny kropp .

DSCN0060.JPG

DSCN0061.JPG

DSCN0068.JPG

Grattis :) Gode gitarer de Traditional'ene jeg har prøvd, ikke at det er så altfor mange men.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var noe merkelig når jeg fikk den , men med polerte bånd og nye strenger , litt justering på nut og ned 1mm på strengehøyden , så våknet den til live  .

Den er ikke brukt stort og stått lagret noen år . Jeg liker de fleste Trad bedre enn nyere LP Standard som liksom er "topp modellen" fra Gibson USA .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.