Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vis din Les Paul


Truckstop Chuckie

Anbefalte innlegg

R9 til 747 er bare SKAMRÅ !

Kan bare glemme sånne på Ebay nå med USD på 7.2 ! :wacko:

Takk for det!

Begynner å bli litt dyrt å handle brukt på ebay nå ja. Vil tro bruktprisene kommer til å ta seg opp også ettersom Gibson stadig høyner nyprisene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frankajoerg lar seg ikke stoppe av noe så uvesentlig som 15-17% økning i USD kurs !

Står RESPECT av det uten tvil . Godt NOEN importerer noe til Norge !

Det BURDE påvirke bruktpriser utpå nyåret , men folk ER kjipe her så det blir vel omtrent som før på bruktmarkedet antakelig .

Ebay er FULL STOPP for min del nå utenom RÅKJØP på billigere saker . DRITTKJIPT er det nå ! :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt mer gitar.

Edwardsen min, som vel har blitt vist i en del andre tråder. Syns den var innmari cool i starten, men har roet seg nå (bra gitar, men blekner satt opp i mot R7). Har de rette staffasjene på plass som tynn og mer historisk korrekt tykkelse på binding enn dagens standard non-CS Gibsons og fin-fin og tight medium neck tenon, samt FEB. Kunne hatt godt av en real overhaling og muligens refret også, men det kommer jeg nok ikke til å spandere på den med mindre jeg finner noen her på forumet som kunne tenkte seg å gjøre det for en rimelig penge.

Pen å se på er den i hvert fall, og har tidenes tighteste utfresing for neckpickup (pickupen må regelrett hamres inn om den har cover på seg).

375ef11bd78419d4c70c599b746a70aa_zps2e56

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes denne Edwardsen er nydelig men hadde gjort seg bedre med krem plastikk IMO:)

Jeg er enig, og den har ikke sort plast lenger heller. Satte på Historic-tingene fra R7 og ett nytt plekterbrett fra Philadelfialuthiers (men må jobbe litt med å få litt bedre match i hvitfarge mellom plekterbrett og ringer).

Sort plast er fint på mye, men ikke gull eller Burst, med mindre det er en custom. Bonabursten er også innafor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Hansen

Hence the question.

Er bare at samtlige slike jeg har sett på tidligere har veid 4.7 kg pluss men dette kan jo være en lettvekter for alt jeg vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel vise min Les Paul igjen jeg også da :) En '05 R8 med Cream T-pickup'er or RS kit.

LPR8_zps0aa29293.jpg

r8_zps8cda37bb.jpg

r8_zps6354a8d6.jpg

Og her sammen med forsterker'n sin :)

ibanez_zps8aa623ec.jpg

Bonus: LP Junior. Står SD Antiquity P90 i den, trenger litt ekstra gain før den biter. God å spille på. En av de forrige eierne som har gitt den en hjemme-relic. Akkurat på denne modellen så synes jeg det ikke gjør en døyt.

LPJ_zps2ede9200.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.