Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vis din Les Paul


Truckstop Chuckie

Anbefalte innlegg

13 timer siden, mrwarensemble skrev:

Min gamle??

Jøss, så det er deg ja:) Hadde noen timers kvalitetstid med den i øvingslokalet med den i dag, og må bare si at jeg liker den bedre og bedre. Den trengte litt justering for å passe til mine krokete fingre, men nå er den ganske nært optimal:viewThumb_052:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kosekroken i kjeller'n?

Gibson Les Paul CS 58 2010, Gibson Les Paul Standard Plus 2001, Greco Les Paul Custom 1976, broderns 1979 Strat for tiden på besøk og til slutt- en Supro Dual Tone amp. Og en Li'l Dawg "Top Dawg" HW Bassman klon?

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Endret av Byljer
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Du må gjerne utdype hvilke modeller det er! :) Specialen'en ser veldig CS ut. Det samme gjør flammen (R9?) og gulltoppen (R7?). Custom med nikkel hardvare ser tøft ut. Gjort det selv?

Endret av Audun
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og her er gamle Brownie. Skjønt, gammel og gammel fru Blom. En 2014 Icetea burst, CS Historic R8 Les Paul. Nydelig "chunky" hals og en creamy deilig lyd som oser varme og spilleglede. Det tok litt tid før vi ble venner så jeg la den ut for salg ett øyeblikk. Men nå!?! Kommer aldri til å kvitte meg med den. Jeg bruker en Fender Supersonic 60W sammen med en Crate 30W. Blir mye Gary Moore av sånt skal jeg si dere. På full gain kan du slå an en tone, legge fra deg gitaren og gå på kjøkkenet og lage deg en kopp kaffe og en sandwich. Den spiller like herlig når du kommer ned igjen.

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg leste om en måte å endre fargen på de grønne  inlays .

Skulle visst la de påvirkes av solen 1-2 dager så endret de farge til mer "abalone".......

Synd egentlig ikke de ser så galt ut med honeyburst fargen  og gull covers .

 

Denne klinger veldig bra for å være en LP USA . Så noe har de gjort riktig på disse tydeligvis .

Lettspilt Slim profile 60 hals . 4.1 kg vekt . Er visst hel kropp som ikke er weight relived - eller er det feil ?

Pickups( syns jeg)  låter mye bedre enn de fæle burstbucker pro som er på min LP Standard .

Endret av Sugardaddy65
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.