Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vis din Les Paul


Truckstop Chuckie

Anbefalte innlegg

Min Chibson.

Byttet pickupene i Rio Grande BBQ og Genuine Texas, den har også fått en TUSQ nut.

Alt i alt kostet meg ca 2800,- med oppgraderingene og jeg liker den bedre en min forrige Gibson som var en Les Paul Faded..

Testet den mot en bekjents CS Les Paul og denne låt friskere i mine ører, men så er det også mer punch i Rio Grande humbuckerne enn de originale Gibson som satt i den.

Jeg har vært borti en haug med Chibsons som har vært crap, men det er ingen tvil om at de generelt er blitt bedre de siste årene.

Kjøpte 3 stk og de var ikke langt fra hverandre, valgte denne som bruksgitar for at den hadde den feiteste halsen av de.

Kan ikke klage til prisen i hvert fall :)

DSC_0189_zpszi8ckbbt.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Til tross for at det ikke er en les Paul, og fare for masse-klaging, gjør jeg et forsøk på å legge ut Eclipsen / ltd ec 1000 min. 

 

Kjøpt og hentet i går. Byttet strenger og polert i dag. :)

 

 

DSC_0114.JPG

DSC_0112.JPG

DSC_0106.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greco EG1000C, 1976 modell. Drittgitar iflg. noen "forståsegpåere", men som jeg har sagt: Den gruser det meste jeg har hatt fra Gibson hittil, inkludert en R7 og en  R0 (GS edition). Er spent på hvordan R8 jeg har i bestilling vil stå seg kontra denne.

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.