Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vis din Les Paul


Truckstop Chuckie

Anbefalte innlegg

Annen headstock? I have no idea. Ser da omtrent lik ut.

EDIT: Stemmeskruene har hvertfall samma form som de i plast over her, og det står «GIBSON» på dem.

My bad. Fikk det plutselig for meg at '68 Custom 'og oppover' hadde en variant av denne headstocken.

2be88e5f00447cce54db463b111d4174.jpg

Henger vel litt igjen at jeg ofte forbinder Customs med 70-tallet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

R7 nylig på Finn.no var tils rett i nærheten der jeg bor . Den var solgt når jeg sendte melding , og da hadde den ikke vært ute lenge .

Enkelte gitarer etterspurte ryker ut FORT for tiden , da folk vet de ikke kan importere rimelig lenger .

En annen Fender røk ut med en gang før i dag .

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig mange gitarer jeg har lagret på min finn , som er solgt ser jeg .

Så markedet ser ut som det har tatt seg opp en del . I hvert på de mest etterspurte sakene .

R7 i Stavanger kan ikke vært ute lenge før den ble solgt , for jeg sjekker ofte salg gitarer Rogaland .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Jeg er dessverre ikke fotograf. I tillegg er ikke lysforholdene optimale sånn på kveldstid men siden jeg akkurat har fått inn to gule med P90, måtte jeg ta et lite familiebilde. Den ytterste til høyre er en Burny men kom i sin tid med Les Paul logo så den får aller nådigst være med ;)

Qxzv5gT.jpg?1

Endret av germaniumkid
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, el_roffo skrev:

Grei samling :) Angrer ennå litt på at jeg ikke kjøpte den vinrøde Customen der da Jørgen solgte den i sin tid... Hvordan er DC-en forresten?

Den er fin den gamle Customen ja. Står en spesialviklet Fralin i den ved navn Panzerbucker. 

Ellers har vi da en Singlecut Special Custom Shop, en CR8, en Doublecut Special CS og nevnte Burny.

Det var kanskje litt voldsomt å kjøpe to Specials i et jafs men fikk et ok tilbud jeg ikke klarte å si nei til. 

Begge er resonante og growly med fin singlecoil-snert om man drar ned volumet et notch. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.