Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vis din Les Paul


Truckstop Chuckie

Anbefalte innlegg

Den hvite der er fin !

Du gir vel beskjed her hvis den skal vekk....

Denne og Gretschen blir hos meg UANSETT hvor raka fant jeg er, ass. Fantastiske gitarer begge to!

Bedre bilder kommer, skal til og med prøve å få til noen closeups av den NYDELIGE krakeleringa den etterhvert har fått :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lefty , MEN ikke 100% venstre dominert .

Jeg kaster ball med høyre armen . Baseball slår høyre side . Boksing høyrearm leder .

Høyrearmen er litt sterkere og større enn venstre .

Jeg kunne nok lært å skrive med høyre temmelig raskt om jeg måtte .

Kan spille gitar med strengene begge veier , men er begrenset hvis jeg spiller en vanlig gitar som lefty (dvs tykkeste strengen nede) .

Nei jeg kan IKKE spille like teknisk bra som YJM....

Gibson gitarene spiller jeg lite på . De sover pent i kassene sine , og sparer seg til neste generasjon .

Det er nesten kun Ibanez RG`er - Jackson japan dinky`er - Peavey Tracer usa som blir brukt for tiden .

FØR brukte jeg mye en 60 talls SG Custom ( første bra gitar jeg kjøpte ) , og noen 80 talls PRS . Disse er i dvale nå stort sett .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gibson gitarene spiller jeg lite på . De sover pent i kassene sine , og sparer seg til neste generasjon .

Det er nesten kun Ibanez RG`er - Jackson japan dinky`er - Peavey Tracer usa som blir brukt for tiden .

FØR brukte jeg mye en 60 talls SG Custom ( første bra gitar jeg kjøpte ) , og noen 80 talls PRS . Disse er i dvale nå stort sett .

.

Ha ha ha,......-lol- :D

Ball, baseball og boksing ?

Skyter du 'links' når du opptrer på skiskytterstadion også ?

:)

Endret av Hyrcanian
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.