Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Brukt Les Paul på finn


Mills Kaviar

Anbefalte innlegg

Trenger litt råd her.
Jeg driver å ser etter en les paul om dagen, og kom over denne http://www.finn.no/f...nd_type=finnbox

Se på headstocken. Synes det ser veldig rart ut. Særlig det med det hvite rundt logoen. Er dette noe som kan fikses uten at det er alt for dyrt?

Tips? Er dette noe å gå for, eller bør jeg være bekymret for at "trøkken" kan f.eks ha skadet bristet headstocken andre steder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger litt råd her.

Jeg driver å ser etter en les paul om dagen, og kom over denne http://www.finn.no/f...nd_type=finnbox

Se på headstocken. Synes det ser veldig rart ut. Særlig det med det hvite rundt logoen. Er dette noe som kan fikses uten at det er alt for dyrt?

Tips? Er dette noe å gå for, eller bør jeg være bekymret for at "trøkken" kan f.eks ha skadet bristet headstocken andre steder?

Har snakket med selger på telefon. Ble ikke helt trygg på fyren, men han hevder iallefall at det ikke var så hardt slag og at ingenting annet ble skjevt eller brist. Kunne få den for 9000 hvis jeg ville. Bør jo kunne gå greit å legge på litt klarlakk selv, men hvor fint det blir er jo en annen sak. Jeg endte opp med å stå over iallefall.

Har et par Lp for salg selv, så du kan jo ta kontakt om du er interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har snakket med selger på telefon. Ble ikke helt trygg på fyren, men han hevder iallefall at det ikke var så hardt slag og at ingenting annet ble skjevt eller brist. Kunne få den for 9000 hvis jeg ville. Bør jo kunne gå greit å legge på litt klarlakk selv, men hvor fint det blir er jo en annen sak. Jeg endte opp med å stå over iallefall.

Har et par Lp for salg selv, så du kan jo ta kontakt om du er interessert.

Hva selger du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er slag mot hodet, men området rundt perlemor-innlegget kan også få slike 'symptomer' pga. temperaturforandringer. Treverket kan krympe eller utvide seg ørlite. Det gjør ikke perlemoren og lakken, så da kan man få slike 'luftlommer'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja mon tro om ikke gitaren har stått lagret for kaldt etter at den har fått dette slaget .

Har vanskelig for å tro at denne skaden har skjedd kun pga et slag .

Kulde er ikke noe problem i seg selv. Store temperaturforandringer på kort tid kan føre til slikt, men det betyr vanligvis ikke noe for gitaren. I verste fall må den få en ny setup. Har hatt en Les Paul Classic som hadde disse luflommene rundt logoen (ikke så mye som den annonserte gitaren, men...) og det hadde ingen betydning for spillbarheten eller noe annet. Det er likevel selvfølgelig klart at kosmetiske skavanker kan innvirke på pris... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.