Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Noen med peil på trekkspill?


El_Aba

Anbefalte innlegg

Hei!

Min gamle far fyller 60 over nyttår, og ønsker seg visst 2-rader.... Er det noen her inne som sitter på kunnskap om dette? Tenker på hva som er kurant prisklasse f.eks. Er det noen merker som er fryktelig mye bedre enn andre? Må belg byttes etter x-antall år ved bruktkjøp tro?

Jeg har aldri tatt i et trekkspill, og det har vel ikke gamle farsa heller.

Prøvde en tråd om dette på FB, men da får jeg bare tilbud om å kjøpe ting jeg ikke aner hva er :)

Takk for evt. svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjærleik for dragspel, selv om det er fryktelig tabu å innrømme noe slikt. Har sikkert med at jeg har en bestefar som er helt vannvittig dyktig på instrumentet. Hadde det vært snakk om et knappespill så kunne jeg nok sikkert ha hjulpet deg noe, men torader kan jeg ingenting om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger en torader ute på "kjøp og salg av musikkutstyr på Facebook, prisforlangende 3000. Jeg må innrømme at selv om naboen er flere ganger norgesmester i torader, så har jeg ikke peiling. Det går greit å basse til det han presterer på trekkspillet, det er jo kun durakkorder å velge i, så det er ikke noen stor bragd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger en torader ute på "kjøp og salg av musikkutstyr på Facebook, prisforlangende 3000. Jeg må innrømme at selv om naboen er flere ganger norgesmester i torader, så har jeg ikke peiling. Det går greit å basse til det han presterer på trekkspillet, det er jo kun durakkorder å velge i, så det er ikke noen stor bragd.

Han har jeg fått melding av, prøvde å finne ut av om det var et greit merke, noe jeg ikke har noe som helst grunnlag for :)

Har dialog med han nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.