Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Eva Vergilova


Bob

Anbefalte innlegg

Enig med Morten, dette var ikke noe å skryte av.

Slår aldri feil, pen jente som speller noe helt middelmådig og alle går av skaftet. Hvite riddere over hele linja. <_<

Jess lewis er på en annen planet og er et faktisk talent.

Heheh, sjekk ut The Iron Maidens. All female tributeband som får masse skryt. Låter ganske ræl, de hadde garantert fått masse tyn hvis de var karer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg du ser uten at jeg behøver å quote postene det gjelder (men, nei ikke den siste videoen du postet).

Poenget mitt er uansett at det er greit å bruke utseendet sitt for det det er verdt også. Hørtes nesten ut ut som man blir en dårlig gitarist av å ha utseendet med seg av enkelte kommentarer her.

(For ordens skyld: Jeg er langt fra noen smekker lettvekter, jeg heller, men hadde jeg hatt et utseende som skilte seg ut positivt i mengden, så hadde jeg brukt det til min fordel. Det ville ikke endret noe på spillingen min i noen retning.)

Endret av sarge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vil jeg gjerne svare kort. Nei, det må man ikke, for all del.

Jeg synes likevel at det er litt merkelig at genet for "fin sangstemme" sitter på samme streng i arvematerialet som "lekker kropp og fjongt fjes" hos veldig mange utøvere, uansett kjønn.

Jeg er enig i at man gjerne må. bruke utseendet sitt for det det er verdt. Men så kan man gjerne diskutere hvor mye det er verdt. Jeg vil mye heller høre på en dame som er dyktig og som ikke er så veldig pen å se på, enn en damen som er veldig pen, og det er det hun er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter som trener kan legge ut bilder av seg selv helt frem til de har nådd målet sitt, til masse skryt. Når de har nådd målet kommer kommentarene som "guuud, så tacky" og "jeg likte ho bedre før".

Det går igjen hele tiden, og er helt latterlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.