Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD 1977 Ibanez Artist 2700


stensen

Anbefalte innlegg

Regner med at noen så denne på Finn.no i dag. Vel nå er den hos meg. Stod i annonsen at elekronikken


måtte repareres eller byttes ut. Kom nettopp hjem gitaren. Pusset koblings punktene til 9v batteriet og klemte de


sammen litt. Satt i nytt 9v batteri, og vips ble det lyd gitt. Skal gå over alle brytere og pots med rens.


Men foreløpig så rocker denne sjeldne rakkeren som F. Hadde ikke helt trua når jeg kjørte hjem at det var en såpass


easy fix. Øksen har ikke en skramme og hardcasen er et kapittel for seg.


post-7278-0-71768900-1416343337_thumb.jp

post-7278-0-49658000-1416343351_thumb.jp

post-7278-0-66767900-1416343513_thumb.jp

post-7278-0-81383200-1416343523_thumb.jp

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo gibortpris på denne her. Vurderte å ringe selv, men trodde det ville være mer trøbbel med elektronikken.

Godt å se at den gikk til en seriøs samler og ikke til en som bare er ute etter å tjene noen raske penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fet gitar!

Er den aktive elektronikken orginal?

Hva gjør de forskjellige knottene og bryterene?

Alt på gitaren er originalt. Sprayet elektronikk rens på alle brytere og potter. Blåste over alt med

trykkluft. Og nå virker det som alt fungerer som det skal. Har ikke rukket og sette meg inn i alle funksjoner enda.

Men de tre sorte knottene har equaliser funskjoner. Pre amp funksjonen aktiveres med den gullfargede bryteren.

De to sorte bryterne velger mellom humbucker/single coil splitt funksjon til hver PUP.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo gibortpris på denne her. Vurderte å ringe selv, men trodde det ville være mer trøbbel med elektronikken.

Godt å se at den gikk til en seriøs samler og ikke til en som bare er ute etter å tjene noen raske penger.

Nå må sant sies at det er Ibanez Jem jeg er hekta på. Så dersom noen vil ta den i innbytte mot en Jem (ikke WH eller DBK) Så skal det nok bli en ok handel for begge parter

Endret av stensen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.