Gå til innhold
Roar

Sepultura - Chaos A.D.

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg denne i dag i håp om at den skulle være en enda bedre thrashskive enn det Beneath var, men nå sitter jeg her skuffet og med skjegget i postkassa gitt.

Er dette en skive som vokser på en?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei. Enkelt og greit. Etter min mening litt for simpelt opplegg til at det blir gøy å høre mange ganger

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror nok ikke jeg kommer til å anskaffe meg mer Sepultura etter dette. Er egentlig bare Beneath The Remains som er virkelig bra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sepultura er rett å slett ikke min kopp te. Jaffal ikke når Max tok over roret. Vet ikke hvorfor.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp Morbid Visions, Bestial Devastation og Arise, der har vi go' platene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uff. Morbid Visions & Bestial Devastations er noen underproduserte jævler. Det var på den tiden de fant engelske ord i en ordbok og kopierte det meste musikalsk av band som Celtic Frost og Possessed. Ergo, de var bare "et deathmetal" band. De fant ikke stilen sin før Schizophrenia. Det er en plate jeg vil anbefale. Arise er jo også en snexy sak. Beste death/thrash utgivelsen de har gjort.

Chaos A.D. er meget spesiell da. Den er veldig annerledes fra f.eks. Beneath The Remains, men jeg gjetter at de ville prøve noe nytt. For min del så er platen fantastisk. Headbanger materiale som Refuse/Resist, Territory og Propaganda er noe av det beste de har prestert. Chaos A.D. er faktisk min favoritt Sepultura skive, men jeg skjønner godt hvorfor du ble litt skuffet. De kjørte jo tross alt en annen retning på det albumet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Sepultura er rett å slett ikke min kopp te. Jaffal ikke når Max tok over roret. Vet ikke hvorfor.

Mulig jeg misforstår her, men Max styrte jo roret fra begynnelsen helt til han sluttet i 97 (tror jeg) og ble erstattet av Derrick Green.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uff. Morbid Visions & Bestial Devastations er noen underproduserte jævler. Det var på den tiden de fant engelske ord i en ordbok og kopierte det meste musikalsk av band som Celtic Frost og Possessed. Ergo, de var bare "et deathmetal" band. De fant ikke stilen sin før Schizophrenia. Det er en plate jeg vil anbefale. Arise er jo også en snexy sak. Beste death/thrash utgivelsen de har gjort.

Mulig du er litt uenig med jeg synst morbid vision og bestial deveastations er feite plater/ep, kanskje litt for necro for deg. hahaha :twisted: troops of doom, funeral rites, crucifixion og antichrist er jo go' låter synst nå jeg. hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Troops of doom er jo en klassiker. Synes re-maken som befinner seg på schizophrenia er mye bedre. Platen blir for pre-teen rett og slett.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hah! dummeste jeg har hørt. vel kanskje tekstene suger, men det er mye feite riff.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva var dumt med det jeg sa? Det er jo så klart noen kule riff, men de kan ikke sammenlignes med hva de lagde senere. Gitarene er til og med ustemt på Morbid Visions. Riffene blir ikke så kule da...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Scizophrenia er jo ganske feit, men jeg klarer ikke lyden. Re-innspillingen av Troops of Doom er jævla snasen, ja!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

IbanezMunkey vet tydeligvis ikke hva han snakker om. Sepultura var nok på top da Max var med. Men Derrick er jæævlig flink han også! Var å så de i desember, og jeg kan fortelle at de leverte.

Jeg mener alle Sepultura-albuma er dritbra. Er enig i at re-maken av Troops of Doom ble mye bedre.

Tilbake til hovedposten.. Chaos AD er jo en klassiker! Alle sangene (untatt The Hunt) er jo sinnsykt bra.De fleste av dere vet jo at et eller annet sted på konserter så begynner alle å spille trommer. Dette begynte de med etter de gav ut Chaos AD. Jeg vet ikke med dere, men jeg synes det er fett.

Hvis jeg var deg ville jeg nok hørt litt mer på det. Nesten hver gang jeg får tak i et album, så liker jeg det dårlig. Men etter en stund så er jeg blitt avhengig av albumet! F.eks. det nyeste Napalm Death albumet, det er jeg blitt helt avhengig av.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
IbanezMunkey vet tydeligvis ikke hva han snakker om. Sepultura var nok på top da Max var med. Men Derrick er jæævlig flink han også! Var å så de i desember' date=' og jeg kan fortelle at de leverte.

Jeg mener alle Sepultura-albuma er dritbra. Er enig i at re-maken av Troops of Doom ble mye bedre.

Tilbake til hovedposten.. Chaos AD er jo en klassiker! Alle sangene (untatt The Hunt) er jo sinnsykt bra.De fleste av dere vet jo at et eller annet sted på konserter så begynner alle å spille trommer. Dette begynte de med etter de gav ut Chaos AD. Jeg vet ikke med dere, men jeg synes det er fett.

Hvis jeg var deg ville jeg nok hørt litt mer på det. Nesten hver gang jeg får tak i et album, så liker jeg det dårlig. Men etter en stund så er jeg blitt avhengig av albumet! F.eks. det nyeste Napalm Death albumet, det er jeg blitt helt avhengig av.[/quote']

Jeg snakker gitarmessig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Scizophrenia er jo ganske feit' date=' men jeg klarer ikke lyden. Re-innspillingen av Troops of Doom er jævla snasen, ja![/quote']

Tam lyden på trommene er jo en historie for seg selv ;) Jeg har faktisk vendt meg til lyden sånn nogen lunde. Hadde ikke hatt noe i mot og hørt Schizo med BNTR lyd :)

Og Morph:

The Hunt kicker ass ;)

Derreck Green gjør derimot ikke det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.