Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD x 2 og JEM nr 13


stensen

Anbefalte innlegg

Er i boks. Tenk om man startet samlingen for 10 år siden.

Da hadde du sittet på en liten gullgruve til en brøkdel av prisen du har gitt nå:)

Jem gitarene var helt out of vogue en stund og man fikk de faktisk så og si kasta etter seg.

Jeg husker en som kom innom med den gule når jeg jobba på Gjøvik Musikk og skulle kvitte seg med den.

Kunne få den for 2500,- men jeg syntes det var litt mye(!) haha

Hadde flere på hånden og ingen var priset over 5K..

Hva er de mest uhippe gitarene nå om dagen? bare og starte å hamstre de, alt kommer tilbake før eller senere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo derfor Fender Jaguar ble så utrolig hipt igjen også. Tidlig på 90-tallet fikk en dem kastet etter seg på pawn shops. Kurt Cobain og andre kjøpte billige gitarer, og vips var de poppis. Spesielt nå når vi som vokste opp med Nirvana har fått god råd, og kan kjøpe gitaren til indieheltene.

En ser det samme med klassiske biler, som f.eks. Porsche 911. Hva hang på veggen på gutterommet til de som nå er oppe i åra og har kvittet seg med huslån osv? Den årgangen er den dyreste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis har en grønn jem777 signert av Vai . LNG heter de vel . Han betalte ikke stort for den .

Han selger den sikkert aldri heller .

Kanskje noen få av Gibson sine Limited edition gitarer som kun ble laget i noen hundre eller maks 1000 kan bli verdt noe...men vanskelig å forutse .

Noen av disse er allerede vanskelige å få på Ebay i hvert fall .

Har en del av de disse nå , men tviler på at de øker særlig , men har ikke betalt så mye for de ( spesielt sett i forhold til dollaren som er økt så mye i verdi nå) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.