Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD x 2 og JEM nr 13


stensen

Anbefalte innlegg

Da ble det to gitarer på en uke. Noen så kanskje denne JEM 77FP2 til salgs på Finn.

Er ikke første pri for meg, men jeg mangler den jo i samlingen. Da var det plutselig enkelt

med et tastetrykk i nettbanken og utvide rammelånet litt. Selgeren, en engelsk dude var riktig

hyggelig og best av alt, han skal til LA i januar puddelrockens hjemby. Der skulle han se etter de

virkelige vanskelige JEM's som VSK PMC og GMC for meg. Denne er så nærme mint som det er mulig å komme

og plasten var fremdeles på bakdekselet. Den andre rakkeren var i en helt annen prisklasse

men en anstendig øks. Ibanez RG450 japan 1992 Candy apple som er en farge som er vanskelig og fange

i foto. Denne krevde en del mer stell. Fjerning av klistremerke plekter holder. Bridge'n stod i 45 grader.

Et par hakk ble fylt med negllakk. Og den ble ok.

post-7278-0-47480300-1415527017_thumb.jp

post-7278-0-24573000-1415527032_thumb.jp

Endret av stensen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis nok en gang :) . Skulle ønske jeg hadde dine økonomiske muskler til rådighet vdr gitarkjøp :) .

Tja, lånet blir jo større og det er sinnssykt mye forsaking på andre området som klær utepils og diverse shopping.

Men tror ikke jeg kommer til å angre i fremtiden på denne hamstringen av Jem's og RG fra japan 80/90 tallet

Sykler til og med 4 mil til og fra jobb i dritvær for å spare penger til transport, "hunde liv" . Men dæven så deilig det er og se

13 Jem's samlet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Flott familie, det der :)

Men, hvordan oppbevarer du dem?

Har veggfester for 10 stk i kjellerstue. Du vet jo at neon øksene ikke er glade i uv stråler/dagslys. Lng'n ligger i kassa. 20th Jem'n også. Den er jo grisetung. Tar ikke sjansen på at noen av de går i bakken. Selv om Hercules GSP40WB Guitar Wall Hanger'ene virker solide. Ved en eventuell flytting og den kommer, vurderer jeg å få tak i et gitar cabinet med plass til ca 15 økser. Noe ala det på bilde vedlegget. De fleste mener jo at gitarene har det best nå de ligger i kassen. Men for meg er de jo bruks-kunst. og da skal de ikke gjemmes bort.

post-7278-0-12969000-1417946383_thumb.jp

post-7278-0-31863100-1417946939_thumb.jp

Endret av stensen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut. Fornuftig å ha dem unna dagslys ja.. Er vel noen SKs som er blitt orange siden late 80s..

Hercules wall hangers er god kvalitet, det..

Selv bruker jeg König & Meyer hangers, noe billige greier, slik som denne

PS: Hjelper ikke om hengerne er solide, om veggen gir etter :P

PSPS: JEMs er laget for å brukes, men de fleste ser vel feks på en MINT LNG som ei investering om de kjøper en..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.